Με ιπτάμενα ταξί οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι το 2024

Με ιπτάμενα ταξί οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι το 2024

Η γερμανική εταιρεία Volocopter GmbH προσπαθεί να λάβει επίσημη άδεια για τη μεταφορά επιβατών

1' 52" χρόνος ανάγνωσης

H πρωτοπόρος των ιπτάμενων ταξί, Volocopter GmbH, προσπαθεί να λάβει επίσημη άδεια για τη μεταφορά επιβατών κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024, αναφέρει σε δημοσίευμά του το Bloomberg. Η γερμανική εταιρεία, η οποία κατασκευάζει τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσηςπροσγείωσης (eVTOL), υποστηρίζει πως αναμένεται να λάβει το πράσινο φως για τη λειτουργία των VoloCity ιπτάμενων ταξί της από την ευρωπαϊκή αρχή το β΄ τρίμηνο του 2024, λίγο πριν από τους επερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες. «Είπαμε στις ομάδες των επιστημόνων και των τεχνικών μας πως θα χρειαστεί να περάσουμε κάποιες νύχτες χωρίς ύπνο από εδώ και στο εξής», τόνισε ο CEO της εταιρείας, Ντρικ Χόκε, σε ομιλία του κατά τη διάρκεια του Paris Air Show, προσθέτοντας ότι «ποτέ δεν ισχυριστήκαμε πως αυτή η προσπάθεια θα ήταν εύκολη».

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο, το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα προσφέρει στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών, όπως οι Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter αναμένεται να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Σύμφωνα με τον κ. Χόκε, η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. Η Volocopter απασχολεί 700 εργαζομένους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή πέντε VoloCity αεροταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς, οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική αεροπορική αρχή DGAC. Η μία θα συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες, ενώ μια άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Αυτά τα δύο αεροδρόμια έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.

Η Volocopter κατέχει ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η νέα προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για τη χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει να πάρουν την άδεια από τη European Aviation Safety Agency (EASA). Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας, πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα VoloCity. Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT