Η φράση «περισσότερος θόρυβος» υποδηλώνει κάθε άλλο παρά υψηλή ποιότητα, όταν μιλάμε για τεχνολογικά προϊόντα.
Έτσι, οι δύο συνέταιροι αναγκάστηκαν να αλλάξουν το όνομα της εταιρείας τους. Αλλά σύντομα διαπίστωσαν ότι και η νέα τους επιλογή χρησιμοποιούνταν ήδη από μια αλυσίδα ξενοδοχείων στις μεσοδυτικές πολιτείες των ΗΠΑ. Έτσι, πλήρωσαν 15.000 δολάρια για να αγοράσουν τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος, γιατί όπως θα έλεγαν αργότερα, θεώρησαν πως ήταν ευκολότερο να πληρώσουν παρά να σκεφτούν ένα εναλλακτικό όνομα.
Διαβάστε την ιστορία τους στο moneyreview.gr