∆ιψήφιο ρυθμό ανάπτυξης αναμένεται να εμφανίσει κατά τη φετινή χρονιά, έναντι του 2022, η Upstream, που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Η εταιρεία, που διατηρεί την έδρα της στην Ελλάδα και δραστηριοποιείται σε 30 χώρες σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Μέση Ανατολή και νοτιοανατολική Ασία, ενέταξε πρόσφατα στο πελατολόγιό της τη Ferrero. Η Upstream, δηλαδή, θα δημιουργήσει μέσω της πλατφόρμας διαδικτυακού μάρκετινγκ Grow, για λογαριασμό της πολυεθνικής σοκολατοβιομηχανίας και της δραστηριότητάς της στη Βραζιλία, μια πλήρη βάση δεδομένων με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικούς αριθμούς πελατών (CRM). Η Ferrero πρόκειται να ιδρύσει ηλεκτρονικό κατάστημα στη Βραζιλία και προετοιμάζει προωθητικές ενέργειες, μέσω μηνυμάτων κινητής και ∆ιαδικτύου, οι οποίες θα αναπτυχθούν τα Χριστούγεννα και γενικότερα σε περιόδους υψηλής ζήτησης για προϊόντα σοκολάτας.
«Σε μόλις 30 μέρες δημιουργήσαμε μια εκτενή βάση δεδομένων με περισσότερες από 50.000 επαφές. Η συνεργασία μας με τη Ferrero αποτελεί καρπό των προσπαθειών μας για την παροχή υπηρεσιών σε νέες κατηγορίες πελατών», σημειώνει στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος της Upstream ∆ημήτρης Μανιάτης. Στη Βραζιλία, που αποτελεί μία από τις 10 μεγαλύτερες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Upstream έχει συνάψει ήδη συνεργασίες με περισσότερες από 30 εταιρείες και brands λιανικής.
Αντίστοιχη διεύρυνση της πελατειακής βάσης της δρομολογεί η Upstream στην αγορά της Νότιας Αφρικής, όπως αναφέρει ο κ. Μανιάτης. Τη φετινή χρήση, ο κύκλος εργασιών της Upstream αναμένεται να αυξηθεί κατά 12%, έναντι του 2022, ενώ διψήφιο ποσοστό αύξησης εκτιμάται ότι θα εμφανίσει και η λειτουργική κερδοφορία. Ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει το 1% του συνόλου, με τις μεγαλύτερες αγορές της τεχνολογικής εταιρείας να είναι η Βραζιλία και η Λατινική Αμερική. Η Upstream, που ίδρυσαν το 2002 ο Μάρκος Βερέμης και ο Αλέξιος Βρατσκίδης, διατηρεί στην Ελλάδα το κέντρο επιχειρήσεών της, απασχολώντας το 75% του προσωπικού της, δηλαδή περίπου 300 εργαζομένους. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα υπήρξε αριθμός αποχωρήσεων από την εταιρεία.
Η εταιρεία, που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ, προχώρησε σε νέα συνεργασία στην αγορά της Βραζιλίας με τη Ferrero.
«Βρισκόμαστε σε ένα απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με την Upstream να δραστηριοποιείται παγκοσμίως, παρότι έχει την έδρα της στην Ελλάδα. Με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του ομίλου, ολοκληρώσαμε μια αναδιάρθρωση στο πρώτο μισό του έτους. Στόχος υπήρξε η συγχώνευση και ενοποίηση ορισμένων επιχειρηματικών ομάδων που σχετίζονται με τη δραστηριότητα της Αφρικής και της Ασίας ή διέθεταν παρόμοιο αντικείμενο. Ως εκ τούτου, ορισμένοι ρόλοι καταργήθηκαν» αναφέρει ο CEO ∆. Μανιάτης.
∆ιεθνώς οι εταιρείες του κλάδου της τεχνολογίας έχουν προχωρήσει σε μπαράζ απολύσεων, που αποδίδονται και στο γεγονός ότι οι προβλέψεις για την εμφάνιση υψηλών ρυθμών ανάπτυξης κατά την περίοδο μετά την πανδημία δεν επαληθεύθηκαν.
Σημειώνεται ότι οι προωθητικές ενέργειες της Upstream για λογαριασμό πελατών της και περισσότερων από 370 διαφημιζομένων έχουν κατευθυνθεί σε 1,2 δισ. καταναλωτές παγκοσμίως, δημιουργώντας περισσότερες από 3 δισ. διαδράσεις τον μήνα.