Εφθασε τα 27 σημεία πώλησης το δίκτυο της Carrefour

Εφθασε τα 27 σημεία πώλησης το δίκτυο της Carrefour

Πίσω από το αρχικό της πλάνο σχετικά με την ανάπτυξη των καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα βρέθηκε το 2022 η Retail & More

1' 59" χρόνος ανάγνωσης

Πίσω από το αρχικό της πλάνο σχετικά με την ανάπτυξη των καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα βρέθηκε το 2022 η Retail & More, η εταιρεία συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη που έχει αναλάβει να αναπτύξει εκ νέου τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη χώρα μας. Αν και το αρχικό πλάνο που είχε ανακοινωθεί προέβλεπε το 2022 την ανάπτυξη 25 καταστημάτων, τελικά άνοιξαν 16, κάτι που σχετίζεται έως ένα βαθμό και με τις εξελίξεις που υπήρχαν στην οικονομία και δη την πληθωριστική – ενεργειακή κρίση.

Σήμερα, πάντως, ο αριθμός των καταστημάτων ανέρχεται σε 27, με την αλυσίδα να έχει θέσει ως στόχο να ανοίξει μέσα στη φετινή χρονιά πάνω από 20 νέα καταστήματα με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising). Η έμφαση και φέτος, όπως και την πρώτη χρονιά δραστηριοποίησης, θα δοθεί στην επαρχία και κυρίως στις τουριστικές περιοχές, με τη διοίκηση της εταιρείας να εκτιμά ότι εκεί υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο για ανάπτυξη σε σύγκριση με την Αθήνα και τα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα. Η ανάπτυξη στα αστικά κέντρα και μάλιστα με μεγαλύτερα σημεία πώλησης θα γίνει κυρίως μέσα από εταιρικά καταστήματα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση αξιολογεί και ενδεχόμενες εξαγορές, εφόσον αυτές παρουσιαστούν ως συνέπεια συγκέντρωσης του κλάδου, καθώς κάτι τέτοιο θα της επέτρεπε αύξηση του δικτύου της σε λιγότερο χρόνο.

Στους στόχους του 2023 περιλαμβάνεται και η δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από Ελληνες παραγωγούς και όχι μόνο προϊόντων με το σήμα Carrefour, με στόχο την προβολή των τοπικών προϊόντων και την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και της πιστότητας των καταναλωτών.

Σήμερα, από τα 27 σημεία πώλησης της Carrefour τα 17 είναι Carrefour Express, δηλαδή καταστήματα γειτονιάς (convenience stores), και τα υπόλοιπα 10 είναι Carrefour Market, μεσαίου μεγέθους καταστήματα. Ακόμη, πάντως, η εταιρεία δεν έχει αναπτύξει τους άλλους τύπους καταστημάτων που έχει προαναγγείλει (Supeco, που θα έχουν χαρακτήρα εκπτωτικής αλυσίδας, Carrefour Bio, με έμφαση σε βιολογικά προϊόντα, και Carrefour Flash 10/10, που αποτελούν πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα) για την ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε η Retail & More, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2022 στο ποσό των 952.000 ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο τζίρος αυτός οφείλεται στο γεγονός ότι ακόμη αναπτύσσει τις οργανωτικές δομές της. Για τον λόγο αυτό το αποτέλεσμα προ φόρων της περιόδου ήταν ζημιογόνο και αντιστοιχεί σε 995.000 ευρώ. Ωστόσο, η ζημία αυτή καλύφθηκε στο σύνολό της από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, στη χρήση, ποσού 1 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT