Σωσίβιο στην εμπορική επιτυχία της Barbie αναζητεί τώρα η Mattel

Σωσίβιο στην εμπορική επιτυχία της Barbie αναζητεί τώρα η Mattel

Πώς προσπαθεί να αντισταθμίσει την πτώση του τζίρου της στα παιχνίδια

2' 33" χρόνος ανάγνωσης

Mετά την τεράστια επιτυχία της ταινίας «Barbie» στo box office, η Μattel σχεδιάζει να στρώσει το «κόκκινο χαλί» και σε άλλα δημοφιλή προϊόντα της όπως το «Polly Pocket» και τα «Hot Wheels», σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει την πτώση του τζίρου της από τα παιχνίδια. Ο κολοσσός των παιχνιδιών με έδρα την Καλιφόρνια ανακοίνωσε μείωση στα κέρδη τoυ κατά 59% στα 27,2 εκατομμύρια δολάρια, λόγω πτώσης των πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της Barbie, το δεύτερο τρίμηνο του 2022. «Οι επιχειρήσεις επηρεάστηκαν αρνητικά από τους λιανοπωλητές, που περιόρισαν τα επίπεδα αποθεμάτων, αλλά και από τη γενική αδράνεια του κλάδου», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικών, Αντονι ντι Σιλβέστρο. «Σε αυτό το σημείο, πιστεύουμε ότι η διόρθωση των αποθεμάτων λιανικής είναι ως επί το πλείστον πίσω μας και ανυπομονούμε να καλύψουμε τη ζήτηση των καταναλωτών για το προϊόν μας καθώς μπαίνουμε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους και στην πολύ σημαντική εορταστική περίοδο», είπε.

Τα προϊόντα της Mattel –συμπεριλαμβανομένων των Barney, Hot Wheels και Polly Pocket– πρόκειται επίσης να εμφανιστούν σε επερχόμενες ταινίες του Χόλιγουντ, λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας, κάνοντας λόγο για μια στιγμή-ορόσημο για τη Mattel και τη μετεξέλιξή της. Η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης το soundtrack της ταινίας και υπέγραψε περισσότερες από 165 συνεργασίες με γνωστές εταιρείες για να κυκλοφορούν προϊόντα με το σήμα της Barbie. Στόχος της, να δημιουργήσει ένα «κινηματογραφικό σύμπαν της Mattel» και να μιμηθεί την επιτυχία της Marvel με ταινίες όπως «Iron Man», «Thor» και «Εκδικητές». Η ταινία «Barbie», στην οποία πρωταγωνιστούν η Μάργκο Ρόμπι και ο Ράιαν Γκόσλινγκ, παρουσιάζει τη δημοφιλή κούκλα και τον φίλο της Kεν να έρχονται σε αντιπαράθεση με αφορμή την πατριαρχία.

Στόχος του κολοσσού, να δημιουργήσει ένα «κινηματογραφικό σύμπαν της Mattel» και να μιμηθεί την επιτυχία της Marvel.

Η κόντρα με τη Sindy

Αν και έχει ξεθωριάσει μετά το peak των πωλήσεων της πανδημίας, η εμβληματική Barbie παραμένει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα παιδικά παιχνίδια στον κόσμο. Με περίπου 100 κούκλες να πωλούνται κάθε λεπτό και περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο κούκλες να έχουν κυκλοφορήσει μετά τη «γέννησή» της, το 1959, η Barbie κυριαρχεί στην αγορά. Αντίπαλον δέος της, η Sindy, η «Βρετανίδα Barbie», που κυκλοφόρησε το 1963 και φέτος γιορτάζει τα 60 της χρόνια. Το νέο φιλμ της Barbie ξύπνησε τον παλιό ανταγωνισμό ανάμεσα στις δύο κούκλες, που εκπροσώπησαν για πολλούς δύο διαφορετικές χώρες και δύο διαφορετικές κουλτούρες. «Η ειδική σχέση μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ έχει επιβιώσει από πολέμους, αθλητικές αντιπαλότητες και… τον Χάρι, τον επαναστάτη πρίγκιπα που εγκατέλειψε τη Βρετανία για την Καλιφόρνια. Αλλά για μερικούς Βρετανούς, η Barbie ανέκαθεν διατάρασσε τη διατλαντική φιλία, σε έναν ανταγωνισμό που είχε να κάνει με τα παλιά στερεότυπα της βρετανικής αυτοσυγκράτησης έναντι μιας πιο εξωστρεφούς και υλιστικής Αμερικής», γράφει η Wall Street Journal. Η Sindy «επέζησε» από μια απόπειρα αμερικανοποίησης τη δεκαετία του 1990, όταν η αμερικανική Hasbro εξασφάλισε τα δικαιώματα της κούκλας και τη μετέτρεψε σε αντίγραφο της Barbie, μια πιο λαμπερή Sindy με πιο λεπτή μέση, ξανθά μαλλιά και μεγάλα μπλε μάτια. Η Mattel υπέβαλε και κέρδισε μήνυση κατά της Hasbro για τη νέα εμφάνιση της κούκλας. Και η Sindy έγινε ξανά Sindy.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT