Αύξηση ασφαλιστικής παραγωγής κατά 12,1% για Groupama το 2022

Αύξηση ασφαλιστικής παραγωγής κατά 12,1% για Groupama το 2022

Στα 175,9 εκατ. ευρώ έναντι 156,9 εκατ. ευρώ το 2021 (+12,1%) αυξήθηκε το 2022 η ασφαλιστική παραγωγή της Groupama Ασφαλιστικής

1' 58" χρόνος ανάγνωσης

Στα 175,9 εκατ. ευρώ έναντι 156,9 εκατ. ευρώ το 2021 (+12,1%) αυξήθηκε το 2022 η ασφαλιστική παραγωγή της Groupama Ασφαλιστικής, παρά τις συνεχιζόμενες δυσκολίες του μακροοικονομικού περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα προ λειτουργικών εξόδων και επενδύσεων παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά 5,8 εκατ. ευρώ το 2022 σε σύγκριση με το 2021.

Η βελτίωση προήλθε κυρίως από τις επιδόσεις των κλάδων ζωής και υγείας (συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των unit linked και DAF), ενώ επηρεάστηκε θετικά από τη μεταβολή των προεξοφλητικών επιτοκίων που χρησιμοποιήθηκαν για τον σκοπό του ελέγχου επάρκειας των ασφαλιστικών αποθεμάτων κατά 3,6 εκατ. ευρώ. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας αυξήθηκε σε 3,72% το 2022 από 3,45% το 2021, ενώ στον κλάδο ζωής και υγείας (συμπεριλαμβανομένων των κλάδων unit linked και DAF) παρουσίασε σημαντική αύξηση το 2022 και ανήλθε σε 3,36% από 2,78% το 2021.

Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδίου, η Groupama Ασφαλιστική έχει θέσει στόχο την περαιτέρω εμπορική της ανάπτυξη με έμφαση στους κλάδους αυτοκινήτου, περιουσίας, υγείας και λοιπών γενικών κλάδων. Η εταιρεία συνεχίζει την ανταγωνιστική της παρουσία και στην online αγορά, καθώς το 2022 λάνσαρε το brand MyZen, με πρώτο προϊόν αυτό της online ασφάλισης αυτοκινήτου. Οι άξονες επίτευξης των στόχων του επιχειρησιακού σχεδίου περιλαμβάνουν:

• Την ενίσχυση του πολυπροϊοντικού και πολυκαναλικού χαρακτήρα της εταιρείας, με περαιτέρω ανάπτυξη των προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών, αλλά και των καναλιών εξυπηρέτησης των πελατών.

• Τη συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου και των υπηρεσιών, με δυναμικές επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία και σε ανθρώπινο δυναμικό εξειδικευμένο σε τεχνολογίες αιχμής.

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανήλθε στο 3,72% το 2022 από 3,45% το 2021.

• Τη συνετή διαχείριση κινδύνων, με στόχο τη διατήρηση των υψηλών επιπέδων κερδοφορίας και κεφαλαιακής επάρκειας.

• Τη διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει την ποικιλομορφία, τις ίσες ευκαιρίες για εξέλιξη και ανέλιξη και, φυσικά, τη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων.

• Τη συνέχιση των σημαντικών δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας, μέσα από τις οποίες μέρος της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων επιστρέφει στην κοινωνία.

Ο Χρήστος Κάτσιος, γενικός διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική, δήλωσε ότι «στο πολύπλοκο, ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως είναι η ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Groupama Ασφαλιστική δεν σταματά να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.

Οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε ψηφιακές υποδομές έχουν ήδη αρχίσει να αποδίδουν, βελτιώνοντας σημαντικά τις εσωτερικές μας διαδικασίες και, ταυτόχρονα, δίνοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε τον στρατηγικό μας σχεδιασμό για μια πολυκαναλική παρουσία στην ελληνική αγορά».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT