Αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού» ζητεί το υπ. Ανάπτυξης

Αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού» ζητεί το υπ. Ανάπτυξης

Με δωρεάν… διαφήμιση επιχειρεί να δελεάσει τους προμηθευτές το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να μειώσουν τις τιμές στα προϊόντα τους, στοιχείο που δείχνει αν μη τι άλλο την ανησυχία που υπάρχει για την πορεία του πληθωρισμού τους επόμενους μήνες

1' 26" χρόνος ανάγνωσης

Με δωρεάν… διαφήμιση επιχειρεί να δελεάσει τους προμηθευτές το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να μειώσουν τις τιμές στα προϊόντα τους, στοιχείο που δείχνει αν μη τι άλλο την ανησυχία που υπάρχει για την πορεία του πληθωρισμού τους επόμενους μήνες. Σήμερα, άλλωστε, η ΕΛΣΤΑΤ ανακοινώνει τα στοιχεία για την εξέλιξη του δείκτη τιμών καταναλωτή, με τη Eurostat να «προαναγγέλλει» την προηγούμενη εβδομάδα εκ νέου άνοδό του, αντί για περαιτέρω αποκλιμάκωσή του.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, μετά τη συνάντηση που είχε με το διοικητικό συμβούλιο της Ενωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, το υπουργείο προτίθεται να κοινοποιεί τόσο μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis όσο και με άλλους τρόπους τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές θα ανακοινώσουν μόνιμη μείωση τιμής, μεγαλύτερη από 5% στους επίσημους τιμοκαταλόγους τους, μέχρι τέλος του 2023.

Κατά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ο κ. Σκρέκας ζήτησε επίσης τα ακόλουθα:

Οι προτάσεις του προς την Ενωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Να περιληφθεί στο «καλάθι του νοικοκυριού» τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν ανά κατηγορία, εφόσον διαθέτει προϊόν στην εν λόγω κατηγορία. Το μέτρο αυτό είχε συζητηθεί και παλιότερα, τουλάχιστον για κάποιες από τις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο «καλάθι», όμως τελικά δεν προχώρησε, καθώς η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έκρινε ότι οι προμηθευτές δεν είχαν μειώσει επαρκώς τις τιμές στα επώνυμα προϊόντα. Το θέμα αυτό άλλωστε, δεδομένου ότι το «καλάθι» θεωρείται ότι «προικοδότησε» τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αποτέλεσε σημείο αντιπαράθεσης του Αδ. Γεωργιάδη με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ).

Να καθιερωθεί δεύτερο σημείο πώλησης ιδιαίτερης προβολής για τα προϊόντα του «καλαθιού του νοικοκυριού» σε καταστήματα σούπερ μάρκετ όπου είναι χωροταξικά εφικτό.

Να διασφαλιστούν προσιτές τιμές σχολικών ειδών ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT