Τέλος η MediaMarkt, σε Public + home μετονομάζονται τα 13 καταστήματα

Τέλος η MediaMarkt, σε Public + home μετονομάζονται τα 13 καταστήματα

Παρελθόν και ως όνομα στα φυσικά καταστήματα αλλά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί η MediaMarkt στην Ελλάδα

1' 52" χρόνος ανάγνωσης

Παρελθόν πλέον και ως όνομα στα φυσικά καταστήματα αλλά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί η MediaMarkt στην Ελλάδα, καθώς η Public προχώρησε στη διατήρηση μόνο του σήματος Public στα καταστήματα, όπως, άλλωστε, είχε αποκαλύψει μιλώντας στην «Κ» της Κυριακής τον περασμένο Ιούνιο ο διευθύνων σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς.

Ετσι, έπειτα από ένα διάστημα όπου στα καταστήματα MediaMarkt είχε προστεθεί και το σήμα Public, πλέον τα καταστήματα ονομάζονται Public + home προκειμένου να είναι κατανοητό στο καταναλωτικό κοινό ότι διαθέτουν και οικιακές συσκευές.

Τα καταστήματα MediaMarkt σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ρόδο έχουν ήδη μετονομαστεί σε Public + home, διαθέτοντας δηλαδή οικιακές συσκευές αλλά και τα προϊόντα που είχαν τα Public (βιβλία, προϊόντα τεχνολογίας, παιχνίδια κ.ά.), ενώ από την 1η Σεπτεμβρίου θα πάψει στην πραγματικότητα να λειτουργεί ως αυτόνομο ηλεκτρονικό κατάστημα το mediamarkt.gr και θα μεταφερθεί στο Public.gr. Σύμφωνα με την εταιρεία, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα για όσους έχουν προβεί ήδη σε παραγγελίες από το mediamarkt.gr.

Ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς δήλωσε: «Η πλήρης απορρόφηση της MediaMarkt και η μετατροπή των καταστημάτων της σε Public + home είναι ιστορική στιγμή για το εγχώριο λιανεμπόριο. Είμαστε περήφανοι που όχι μόνο ενσωματώσουμε το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών MediaMarkt στα Public, αλλά κυρίως των ανθρώπων της, που έχουν υψηλή τεχνογνωσία και αγάπη για τον πελάτη. Τα νέα μας καταστήματα φέρνουν ένα ασύγκριτο συνδυασμό εξειδίκευσης και εμπειρίας που θα το αντιληφθεί κάποιος όταν τα επισκεφθεί».

H MediaMarkt ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 2005 ως θυγατρική του γερμανικού ομίλου MediaMarkt Saturn. Το 2019 έγινε ο «γάμος» με την Public, καθώς συμφωνήθηκε η δημιουργία κοινής εταιρείας στην οποία ο όμιλος Olympia, όπου ανήκει η Public, συμμετείχε με 75% και ο όμιλος Media Saturn με 25%. Στη νέα εταιρεία οι όμιλοι εισέφεραν τις δραστηριότητες της Public και της MediaMarkt αντιστοίχως. Αρχική, δε, πρόθεση ήταν να διατηρηθούν και τα δύο σήματα. Στη συνέχεια ο όμιλος Olympia προχώρησε στην απόκτηση του 98% του κοινοπρακτικού σχήματος, ενώ κάποια καταστήματα λειτούργησαν και με τα δύο σήματα, Public – MediaMarkt.

Υπενθυμίζεται ότι πολύ πιο σύντομη ζωή στην Ελλάδα είχε το άλλο σήμα του γερμανικού ομίλου, το Saturn. Εμφανίστηκε το 2008 και έπαψε να υπάρχει στην ελληνική αγορά το 2011, όταν τρία καταστήματα Saturn μετονομάστηκαν σε MediaMarkt και έκλεισαν τα υπόλοιπα δύο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT