Υπό εξέταση η εξαγορά της Ακτωρ από Intrakat

Υπό εξέταση η εξαγορά της Ακτωρ από Intrakat

«Κίτρινη κάρτα» στην εξαγορά της ΑΚΤΩΡ από την Ιntrakat έβγαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, εκτιμώντας ότι η εν λόγω συγκέντρωση μπορεί να προκαλέσει σοβαρές στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό, κυρίως σε ό,τι αφορά τα δημόσια έργα

2' 40" χρόνος ανάγνωσης

«Κίτρινη κάρτα» στην εξαγορά της ΑΚΤΩΡ από την Ιntrakat έβγαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, εκτιμώντας ότι η εν λόγω συγκέντρωση μπορεί να προκαλέσει σοβαρές στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό, κυρίως σε ό,τι αφορά τα δημόσια έργα. Μάλιστα δεν σταματάει εκεί, αλλά διατυπώνει αμφιβολίες και για το ενδεχόμενο κάθετων συμπράξεων στις αγορές ΣΔΙΤ, διαχείρισης υποδομών, μεταλλικών κατασκευών, αδρανών υλικών, παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής κ.ά. Για τον λόγο αυτό η Ε.Α. αποφάσισε να ξεκινήσει τη λεγόμενη διαδικασία πλήρους διερεύνησης της εν λόγω εξαγοράς, κάτι πάντως που δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι αυτή θα απαγορευθεί. Στις περισσότερες των περιπτώσεων η Ε.Α. ζητεί δεσμεύσεις από τις εταιρείες ή τροποποίηση της συμφωνίας τουλάχιστον για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η απόφαση της Ε.Α. πρέπει να εκδοθεί εντός 90 ημερών. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η εν λόγω Αρχή έχει διαχρονικά μεγάλη ευαισθησία για τα τεκταινόμενα στον κατασκευαστικό κλάδο.

«Οχι» ρήτρα αναπροσαρμογής στις τηλεπικοινωνίες  

Kατά της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής των τιμών στις τηλεπικοινωνίες μέσω απάντησης σε κοινοβουλευτική ερώτηση τάσσεται ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυρανάκης. «Λαμβανομένης υπόψη της παγκόσμιας οικονομικής συγκυρίας και των πληθωριστικών επιβαρύνσεων, το υπουργείο δεν προκρίνει την εισαγωγή ρήτρας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής χωρίς τη συναίνεση των καταναλωτικών υπηρεσιών», επισημαίνει το έγγραφο της απάντησης σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Καραμέρου. «Την ανωτέρω θέση ενισχύουν οι διαπιστώσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή, οι οποίες έχουν ήδη σταλεί στην ΕΕΤΤ και κοινοποιηθεί στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης», επισημαίνεται.   

16 επιχειρήσεις συμμετέχουν στο «καλάθι των μαθητών»  

Τις 16 έφτασαν οι επιχειρήσεις –πλην των αλυσίδων σούπερ μάρκετ– που συμμετέχουν στο «καλάθι των μαθητών», η εφαρμογή του οποίου ξεκίνησε την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 3 Οκτωβρίου. Εκτός από τις μεγάλες αλυσίδες σχολικών ειδών, παιχνιδιών και προϊόντων τεχνολογίας, στη δράση συμμετέχουν και αρκετές μικρότερες, κάτι που είχε γίνει και τα Χριστούγεννα με το «καλάθι του Αη Βασίλη».     

Προς 1 δισ. EBITDA η HELLENiQ ENERGY

Προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη περί το 1 δισ. ευρώ αναμένει για το σύνολο του έτους η διοίκηση της HELLENiQ ENERGY. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ανδρέας Σιάμισιης, μιλώντας στους αναλυτές κατά τη διάρκεια του conference call, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του α΄ εξαμήνου, εξέφρασε την πεποίθηση ότι το 2023 θα είναι ακόμη ένα δυνατό οικονομικό έτος λόγω των επιδόσεων που επιτεύχθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. «Θα είναι η δεύτερη πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της εταιρείας», είπε. Πέρυσι τα EBITDA είχαν ξεπεράσει το 1,6 δισ. ευρώ.  

Οι Γάλλοι, οι κορβέτες και ο Σκαραμαγκάς

Ολοκληρωμένη πρόταση για την προμήθεια τεσσάρων κορβετών παρουσίασαν οι Γάλλοι της Naval Group στους αρμόδιους αξιωματούχους του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού αυτή την εβδομάδα. Η πρόταση θα πρέπει, βεβαίως, να συναγωνιστεί τους άλλους υποψηφίους κατασκευαστές, και ειδικότερα την ιταλική Fincantieri. Το ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι πως οι Γάλλοι πρότειναν επίσημα και δεσμεύτηκαν γι’ αυτό ώστε οι τρεις από τις τέσσερις κορβέτες να ναυπηγηθούν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, που έχουν περάσει στον έλεγχο του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, ενώ παράλληλα υπόσχονται μεγάλη συμμετοχή και άλλων ελληνικών επιχειρήσεων. Θυμίζουμε πως αντίστοιχα οι Ιταλοί έχουν και αυτοί προσεταιριστεί ελληνικό ναυπηγείο, της Ελευσίνας, ως τοπικό συνεργάτη για τις κορβέτες που προτείνουν αυτοί. Τεκμαίρεται, λοιπόν, πως η διαδικασία «ανάταξης» των δύο ελληνικών ναυπηγικών  μονάδων μπορεί να επιταχυνθεί μέσα από το εξοπλιστικό πρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT