Αυξήθηκαν κατά 16% οι πωλήσεις του ομίλου Φουρλή το α΄ εξάμηνο

Αυξήθηκαν κατά 16% οι πωλήσεις του ομίλου Φουρλή το α΄ εξάμηνο

Οι πωλήσεις κατά το α΄ εξάμηνο του 2023 ανήλθαν σε 246,7 εκατ. ευρώ

2' 12" χρόνος ανάγνωσης

Με σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας και ενίσχυση του τζίρου τόσο στην κατηγορία του οικιακού εξοπλισμού όσο και των αθλητικών ειδών, παρά την αποεπένδυση από την Τουρκία και από την The Athlete’s Foot, έκλεισε το α΄ εξάμηνο του 2023 για τον όμιλο Φουρλή. Σε ανάπτυξη βρίσκεται εξάλλου το δίκτυο των καταστημάτων Holland & Barrett, ενώ στην τελική ευθεία εισέρχεται η διαδικασία εισαγωγής της Trade Estates AEΕAΠ στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η οποία αναμένεται μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, όπως άλλωστε είχε προαναγγείλει ο Βασίλης Φουρλής τον Ιούνιο στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας. Σύντομα, μάλιστα, αναμένεται να υποβληθεί το ενημερωτικό δελτίο της αρχικής δημόσιας πρότασης.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο όμιλος, οι πωλήσεις του κατά το α΄ εξάμηνο του 2023 ανήλθαν σε 246,7 εκατ. ευρώ έναντι 212,6 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2022, καταγράφοντας αύξηση 16%. Μάλιστα η αύξηση των πωλήσεων προέρχεται κυρίως από την αύξηση του όγκου και δεν είναι κυρίως πληθωριστική.

Σημειώνεται ότι το μεικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου παρέμεινε αμετάβλητο, στο 45,6%, ενώ το περιθώριο EBIT αυξήθηκε σε 4,4% από 3,7% το α΄ εξάμηνο του 2022. Εξαιρουμένων των πωλήσεων από τις δραστηριότητες The Athlete’s Foot και Intersport Turkey, οι πωλήσεις του ομίλου σημείωσαν αύξηση 20% κατά το φετινό α΄ εξάμηνο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σε συγκρίσιμη βάση, οι πωλήσεις του ομίλου από την Ελλάδα κατά το α΄ εξάμηνο του 2023, που αντιπροσωπεύουν 58,5%, αυξήθηκαν κατά 21,6%, ενώ οι πωλήσεις από τις διεθνείς δραστηριότητες του ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 18,7% σε σύγκριση με το περυσινό α΄ εξάμηνο. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιπροσώπευαν κατά το α΄ εξάμηνο του 2023 το 14% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 76,1%, φτάνοντας τα 17,1 εκατ. ευρώ από 9,7 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2022, απόρροια της επιλογής για λειτουργική μόχλευση σε όλο τον όμιλο, καθώς και των σταθεροποιητικών πληθωριστικών πιέσεων. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκαν σε 10,9 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 39,2%. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 66,7%, στα 2,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υποχώρησαν σε 1,8 εκατ. ευρώ από 2,5 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2022.

Οι πωλήσεις του κλάδου λιανικής οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) αυξήθηκαν κατά 24,4%, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να αυξάνονται κατά 22,6% και στις άλλες αγορές κατά 27%. Η αύξηση των πωλήσεων ήταν τόσο σε αξία όσο και σε όγκο, ενώ καθοριστικό ρόλο θεωρείται ότι διαδραμάτισε και η ομαλοποίηση στην αλυσίδα εφοδιασμού.Οι πωλήσεις του κλάδου λιανικής αθλητικών ειδών (Intersport) αυξήθηκαν κατά 2%, ενώ εάν εξαιρεθούν οι δραστηριότητες The Athlete’s Foot και Intersport Turkey, ηαύξηση ήταν 13%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT