Ποσοστό άνω του 10% της «Νήσος» εξαγόρασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Ποσοστό άνω του 10% της «Νήσος» εξαγόρασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της «Νήσος» σε Ελλάδα και εξωτερικό

1' 53" χρόνος ανάγνωσης

Στην εξαγορά μειοψηφικού ποσοστού της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων, γνωστή από την μπίρα «Νήσος», προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θυγατρική στην Ελλάδα του ομίλου Carlsberg. Ταυτόχρονα, οι δύο πλευρές συμφώνησαν έτσι ώστε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία να αναλάβει την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα και στις ξένες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται των προϊόντων της «Νήσος».

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ», το ποσοστό που απέκτησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στη Μικροζυθοποιία Κυκλάδων υπερβαίνει το 10%, χωρίς να αποκλειστεί το ενδεχόμενο σε βάθος χρόνου να αυξηθεί περαιτέρω. Αλλωστε, ο όμιλος Carlsberg στην Ελλάδα μεγάλωσε μέσα από την εξαγορά δύο τοπικών εταιρειών, αρχικά μέσω της εξαγοράς της «Μύθος» και στη συνέχεια μέσω της εξαγοράς της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία προχώρησε μετά πολλές δεκαετίες στην παραγωγή της μπίρας ΦΙΞ.

Επιπλέον, η συνεργασία των δύο εταιρειών δεν αποκλείεται να επεκταθεί και στην παραγωγή, υπό την έννοια οι μπίρες «Νήσος» να παράγονται από τα εργοστάσια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας τα οποία βρίσκονται στη Ριτσώνα και στη Σίνδο, κάτι βεβαίως που θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες οι οποίες μπορεί να προκύψουν μελλοντικά. Αλλωστε ένας από τους βασικούς στόχους της στρατηγικής συνεργασίας των δύο πλευρών είναι να αυξηθούν οι πωλήσεις της «Νήσος» εντός και εκτός Ελλάδας, κάτι που, εάν συμβεί, δεν θα μπορεί να υποστηριχθεί από το ζυθοποιείο της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο. Υπενθυμίζεται ότι η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων, η οποία ξεκίνησε την πορεία της το 2012 στη Βαγιά της Τήνου από τον επιχειρηματία Αλέξανδρο Κουρή και τη δημοσιογράφο Μάγια Τσόκλη, έχει ήδη στα σκαριά την κατασκευή ζυθοποιείου στο Κιάτο, επένδυση μάλιστα η οποία έχει υπαχθεί στον αναπτυξιακό νόμο και έχει λάβει τις σχετικές άδειες, χωρίς ωστόσο να έχουν ξεκινήσει οι εργασίες. Σχέδιο, πάντως, που δεν αποκλείεται να τεθεί υπό αναθεώρηση μετά την εξέλιξη σε μετοχικό επίπεδο.

Τι κερδίζουν οι δύο πλευρές από τη συνεργασία αυτή; Η μεν Μικροζυθοποιία Κυκλάδων, αξιοποιώντας το ευρύ δίκτυο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, η οποία κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα μετά την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της τόσο στο κανάλι του σούπερ μάρκετ όσο και στο κανάλι του HORECA, ενώ μπορεί να βρει πιο εύκολα διέξοδο στις ξένες αγορές με τη βοήθεια του πολυεθνικού κολοσσού της μπίρας, του ομίλου Carlsberg. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία από την πλευρά της προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της τις μπίρες «Νήσος», που θεωρούνται premium και έχουν λάβει 23 διεθνή βραβεία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT