ΤΙΤΑΝ: Σχέδιο αύξησης «πράσινων» προϊόντων

ΤΙΤΑΝ: Σχέδιο αύξησης «πράσινων» προϊόντων

Για την περίοδο 2023-26 στόχος είναι πωλήσεις 3 δισ. ανά έτος και μέση ετήσια αύξηση EBITDA κατά 10%

1' 31" χρόνος ανάγνωσης

Σημαντική ενίσχυση των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας του ομίλου ΤΙΤΑΝ προβλέπει η διοίκηση κατά την περίοδο 2023-2026, στο πλαίσιο του σχετικού στρατηγικού σχεδίου που έχει εκπονηθεί και φέρει τον τίτλο «Πράσινη ανάπτυξη και στρατηγική κατεύθυνση 2023-2026». Βάσει αυτού, οι πωλήσεις θα αυξηθούν σε 3 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ τα λειτουργικά κέρδη EBITDA αναμένεται να αυξάνονται με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξεως του 10%. Ταυτόχρονα, αναμένονται κέρδη 3 ευρώ/μετοχή, ενώ στους στόχους προβλέπεται και η διατήρηση της πιστοληπτικής αξιολόγησης σε επίπεδο όχι χαμηλότερο του BB+.

Παράλληλα, το μερίδιο των «πράσινων» προϊόντων (χαμηλού αποτυπώματος άνθρακα) αναμένεται να διπλασιαστεί σε 40% έως το 2026, συγκριτικά με το 21% που ήταν πέρυσι. Οπως αναφέρθηκε χθες, η ζήτηση για τέτοια προϊόντα αυξάνεται σημαντικά στις ανεπτυγμένες αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική του ομίλου προβλέπει την επιτάχυνση της διάθεσης στην αγορά νέων «πράσινων» προϊόντων και άλλων τσιμεντοειδών υλικών. Υπενθυμίζεται ότι το εργοστάσιο τσιμέντου του ομίλου στο Καμάρι Βοιωτίας έλαβε πρόσφατα έγκριση επιδότησης για την υλοποίηση επενδύσεων τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα. Παράλληλα, προωθούνται συνεργασίες, ώστε να αποκτήσει ο όμιλος ηγετική θέση σε νέα υλικά και προϊόντα με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, μέσω της επένδυσης σε δραστηριότητες προμήθειας και εμπορίας τσιμέντου με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα και συναφών προϊόντων.

Ο όμιλος αναμένει και τη δια-φοροποίηση του μείγματος των πωλήσεών του τα επόμενα χρόνια. Ειδικότερα, έως το 2026 αναμένεται να μειωθεί το μερίδιο του τσιμέντου από 60% που ήταν το 2022, σε 45%. Στον αντίποδα, το μερίδιο του έτοιμου σκυροδέματος θα αυξηθεί σε 35% (από 30%), των αδρανών υλικών σε 12% (από 5%) και των οικοδομικών υλικών και λύσεων σε 10% (από 5%). Αντίστοιχα, η διοίκηση εκτιμά ότι ο τομέας των υποδομών θα αυξήσει το μερίδιό του στις πωλήσεις σε 33% (από 27% που ήταν το 2022), ενώ ο τομέας των κατοικιών θα αποτελεί το 41% των πωλήσεων (από 44%).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT