Στα 300 εκατ. φέτος οι online πωλήσεις καλλυντικών

Στα 300 εκατ. φέτος οι online πωλήσεις καλλυντικών

Υψηλές είναι οι προσδοκίες φέτος για τις πωλήσεις των καλλυντικών προϊόντων, με μεγάλη μερίδα κόσμου να κυνηγάει τις προσφορές προκειμένου να ικανοποιήσει ανάγκες που αφορούν την περιποίησή του

1' 49" χρόνος ανάγνωσης

Υψηλές είναι οι προσδοκίες φέτος για τις πωλήσεις των καλλυντικών προϊόντων, με μεγάλη μερίδα κόσμου να κυνηγάει τις προσφορές προκειμένου να ικανοποιήσει ανάγκες που αφορούν την περιποίησή του. Με τις ανατιμήσεις στον κλάδο να υπολογίζονται κατά μέσον όρο στο 6%-7%, οι πωλήσεις των καλλυντικών μόνο στο ηλεκτρονικό κανάλι αναμένεται φέτος να προσεγγίσουν σε αξία τα 250-300 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), οι περισσότερες πωλήσεις –της τάξεως των 150 εκατ. ευρώ– προέρχονται από τις πλατφόρμες των ηλεκτρονικών φαρμακείων, ενώ ακολουθούν τα καλλυντικά που πωλούνται από τα ηλεκτρονικά κανάλια των σούπερ μάρκετ, τα καλλυντικά επιλεκτικής διανομής, καθώς και όσα αγοράζονται μέσω e-shops από το εξωτερικό. Σύμφωνα με στοιχεία του συνδέσμου, το 2022 οι συνολικές πωλήσεις καλλυντικών προϊόντων στην Ελλάδα (σε αξία) σημείωσαν άνοδο 6,4%, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να καταγράφουν τα προϊόντα μακιγιάζ (16,9%) και τα αρώματα (16,6%). Για το 2023 ο σύνδεσμος προβλέπει πως οι πωλήσεις θα σημειώσουν άνοδο 9,6% σε σύγκριση με τη χρονιά που προηγήθηκε, ενώ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, μεγάλες αυξήσεις αναμένεται να καταγράψουν κατηγορίες όπως τα προϊόντα μακιγιάζ (13,1%), τα αρώματα (13%) καθώς και τα είδη που προορίζονται για την περιποίηση του προσώπου (13%).

Τα 150 εκατ. ευρώ προέρχονται από τις πλατφόρμες των ηλεκτρονικών φαρμακείων.

Μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, την κατάργηση της μάσκας και την επιστροφή του κόσμου στην καθημερινότητά του, καλλυντικά όπως τα προϊόντα μακιγιάζ (μέικαπ, κραγιόν) αλλά και τα αρώματα ανέκαμψαν και επανήλθαν στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Αύξηση 8% σε σχέση με πέρυσι αναμένεται να καταγράψουν οι πωλήσεις των προϊόντων περιποίησης μαλλιών, ενώ ιδιαίτερα δημοφιλή εξακολουθούν να είναι και τα προϊόντα περιποίησης σώματος (8,3%). Σημειώνεται πως μεγάλο μέρος της αύξησης των πωλήσεων οφείλεται και στις ανατιμήσεις σε σειρά προϊόντων.

Οσον αφορά τα κανάλια διανομής, μεγάλη δυναμική εξακολουθούν να παρουσιάζουν οι ψηφιακές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 14% των συνολικών πωλήσεων το 2022. Τα σούπερ μάρκετ (32%) αλλά και τα φαρμακεία (19%) αποτελούν βασικά σημεία πώλησης των προϊόντων ομορφιάς και έπονται τα καταστήματα επιλεκτικής διανομής (17%). Λιγότερο ενδιαφέρον εκδηλώνεται για είδη που πωλούνται από τα ινστιτούτα αισθητικής (1,5%), την ώρα που οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να στρέφονται και στο κανάλι του κομμωτηρίου για την αγορά πιο επαγγελματικών προϊόντων (8%).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT