Έσοδα 2,79 δισ. για την Coca-Cola HBC το τρίτο τρίμηνο

Έσοδα 2,79 δισ. για την Coca-Cola HBC το τρίτο τρίμηνο

Τα ενεργειακά ποτά διατήρησαν την ισχυρή δυναμική τους και κατέγραψαν διψήφια αύξηση

1' 56" χρόνος ανάγνωσης

Με αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις, αλλά και του όγκου πωλήσεων, ο οποίος πάντως επηρεάστηκε αρνητικά στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω και των καιρικών συνθηκών, έκλεισε το γ΄ τρίμηνο του 2023 για την Coca-Cola HBC AG. Καθοριστικό ρόλο, πάντως, στα αποτελέσματά της διαδραμάτισαν και οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της –δύο φορές μέσα στη χρονιά στην Ελλάδα–, με την εταιρεία να αναμένει μετριασμό των πληθωριστικών πιέσεων το επόμενο διάστημα και επομένως και πιο ήπιες αλλαγές στις τιμές. Οι θετικές επιδόσεις του γ΄ τριμήνου είχαν ως συνέπεια να μην αναθεωρήσει εκ νέου η εταιρεία τις εκτιμήσεις της για την πορεία του τζίρου και των κερδών στο σύνολο του έτους, ενώ η διοίκηση επιφυλάχθηκε για τον Φεβρουάριο του 2024 να δώσει τις εκτιμήσεις της για την πορεία την επόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν κατά το γ΄ τρίμηνο του 2023 σε 2,79 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 3,8% σε δημοσιευμένη βάση και κατά 15,3% σε οργανική. Σε επίπεδο εννεαμήνου τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 7,81 δισ. ευρώ ενισχυμένα κατά 13,2% σε δημοσιευμένη βάση και κατά 17% σε οργανική.

Ο όγκος πωλήσεων διαμορφώθηκε το γ΄ τρίμηνο σε 785,2 εκατ. κιβώτια, ενισχυμένος κατά 3,7%, ενώ σε επίπεδο εννεαμήνου διαμορφώθηκε σε 2,16 δισ. κιβώτια, αυξημένος κατά 3,9%. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά το γ΄ τρίμηνο ήταν 2,2%. Τούτο οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας για την Coca-Cola HBC, ήτοι τα ανθρακούχα αναψυκτικά, όπου ο όγκος πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 1,5% σε οργανική βάση, τα ενεργειακά ποτά με αύξηση 24,8% και ο καφές, με τον όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 33,5%. Σημειώνεται ότι η Coca-Cola HBC δραστηριοποιείται στην κατηγορία τόσο μέσω του Costa Coffee που έχει εξαγοραστεί από την The Coca-Cola Company όσο και μέσω του Caffé Vergnano.

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε αξία αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 110 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και κατά 60 μονάδες βάσης στα ανθρακούχα αναψυκτικά.

Στην Ελλάδα ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, με την ισχυρή τουριστική περίοδο να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Στα ανθρακούχα αναψυκτικά σημειώθηκε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, που οφείλεται κυρίως στις επιδόσεις της Coke Zero και των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενηλίκους, τα οποία επωφελήθηκαν από την ισχυρή εποχική δραστηριοποίηση στην αγορά και τις καλές επιδόσεις στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT