Απορρυπαντικά πιάτων και ρούχων από την «Παπουτσάνης»

Απορρυπαντικά πιάτων και ρούχων από την «Παπουτσάνης»

Η είσοδος στις νέες κατηγορίες γίνεται με το σήμα «Αρκάδι», το οποίο εξαγόρασε η «Παπουτσάνης» τον Σεπτέμβριο του 2022

2' 20" χρόνος ανάγνωσης

Στις κατηγορίες των απορρυπαντικών πιάτων και ρούχων –όχι μόνο για βρέφη– εισήλθε η «Παπουτσάνης», ενώ το επόμενο βήμα αναμένεται να είναι η κατηγορία των καθαριστικών σπιτιών. Η είσοδος στις νέες κατηγορίες γίνεται με το σήμα «Αρκάδι», το οποίο εξαγόρασε η «Παπουτσάνης» τον Σεπτέμβριο του 2022, ενώ με το σήμα αυτό θα γίνει και η είσοδος στα καθαριστικά.

Με αυτές τις κινήσεις η διοίκηση της εταιρείας, που συμπληρώνει φέτος 154 χρόνια ζωής, φιλοδοξεί αφενός να προσφέρει στον καταναλωτή μια ευρεία γκάμα επώνυμων καλλυντικών, ειδών προσωπικής περιποίησης, αλλά και ειδών νοικοκυριού σε πολύ πιο ανταγωνιστικές τιμές από αυτές των πολυεθνικών που διαθέτουν ανάλογο χαρτοφυλάκιο και αφετέρου να αυξήσει τη συμμετοχή των επώνυμων προϊόντων στον τζίρο της, από 27% που ήταν το 2023, σε 50% το 2025. Ο στόχος που τίθεται για την τρέχουσα χρήση είναι οι πωλήσεις από τα επώνυμα προϊόντα να αντιστοιχούν στο 35% των συνολικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 36% το 2023, υπερκαλύπτοντας τις απώλειες από την πτώση των πωλήσεων αντισηπτικών.

Το 2023 πάντως έκλεισε με υποχώρηση των πωλήσεων για την «Παπουτσάνης», αλλά με ενισχυμένα κέρδη, κάτι στο οποίο συνέβαλε και η αποκλιμάκωση των τιμών στους βασικούς συντελεστές κόστους παραγωγής, όπως είναι η ενέργεια και η τιμή των ελαίων, η οποία είχε τετραπλασιαστεί. Οι εχθροπραξίες πάντως στην Ερυθρά Θάλασσα και οι διαταραχές που αυτές προξενούν στη μεταφορά πρώτων υλών από την Ασία στην Ευρώπη προκαλούν νέα ανησυχία για αύξηση του κόστους.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της το 2023 διαμορφώθηκε σε 62,3 εκατ. ευρώ έναντι 70,7 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας μείωση 12%. Σε επίπεδο κερδοφορίας, για το 2023 η διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2022, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών, καθώς το τελευταίο τρίμηνο του 2023 θα επιτευχθεί η υψηλότερη κερδοφορία του έτους, σε αντίθεση με το τελευταίο τρίμηνο του 2022 που ήταν ζημιογόνο.

Μέσα στο 2024 αναμένεται να ξεκινήσει, πάντως, συνεργασία με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, για λογαριασμό της οποίας θα παράγει προϊόντα, συνεργασία η οποία αναμένεται να επιφέρει πωλήσεις στην «Παπουτσάνης» περίπου 6 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχουν και σημαντικές προοπτικές περαιτέρω επέκτασης. Πάντως, συνολικά οι πωλήσεις από προϊόντα τρίτων υποχώρησαν κατά 11%, λόγω κυρίως της απόφασης πολυεθνικών εταιρειών – πελατών της «Παπουτσάνης» να καταργήσουν κωδικούς υπό το βάρος των πληθωριστικών πιέσεων.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων υποχώρησαν κατά 32% σε σύγκριση με το 2022, με τις πωλήσεις ωστόσο των επώνυμων προϊόντων προς τις ξενοδοχειακές μονάδες να αυξάνονται κατά 17% σε σχέση με το 2022. Τέλος, οι πωλήσεις σαπωνομαζών υποχώρησαν κατά 32%.

Οι εξαγωγές της εταιρείας αντιπροσωπεύουν το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών, με τα επώνυμα προϊόντα της «Παπουτσάνης» να βρίσκονται ακόμη και σε αγορές όπως αυτές του Ιράκ αλλά και των ΗΠΑ, με την εταιρεία να διερευνά τη δημιουργία μονάδας παραγωγής και εκτός Ελλάδας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT