Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα ψάχνει η Melia Hotels

Νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα ψάχνει η Melia Hotels

Συζητήσεις για την επίτευξη συμφωνίας με ιδιοκτήτες ελληνικών ξενοδοχειακών ακινήτων. Σστόχος του ομίλου είναι ο διπλασιασμός των μονάδων που διαχειρίζεται στη χώρα

2' 12" χρόνος ανάγνωσης

Σε συζητήσεις για την επίτευξη συμφωνίας με ιδιοκτήτες ελληνικών ξενοδοχειακών ακινήτων, για την ανάληψη της διαχείρισης των συγκροτημάτων τους, ενδεχομένως και εντός της τρέχουσας σεζόν, βρίσκεται η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Meliá Hotels International.

Η πολυεθνική που διαχειρίζεται περισσότερα από 350 ξενοδοχεία σε 40 χώρες, έχει ήδη παρουσία στην Ελλάδα με τέσσερις μονάδες. Οι δύο εξ αυτών βρίσκονται στην Κρήτη, μία στη Ρόδο και μία στο κέντρο της Αθήνας. Ωστόσο, οι τρέχουσες συζητήσεις στοχεύουν στην εξασφάλιση συνεργασίας με ένα τουλάχιστον μεγάλο ξενοδοχείο – resort στην Αττική και ένα ακόμα στην Κρήτη.

Η έμφαση σε υψηλού εισοδηματικού επιπέδου πελάτες εκτιμάται πως μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω τις δραστηριότητες της εταιρείας, που θέλει να εκμεταλλευuεί την αυξανόμενη παρουσία της στον συνεχώς αναπτυσσόμενο ελληνικό τουρισμό, αναφέρουν πήγες με γνώση των σχετικών διεργασιών.

Εξάλλου, προ ενάμισι έτους, ο επικεφαλής της διεθνής ανάπτυξης της Meliá Hotels International είχε δηλώσει πως στόχος του ομίλου είναι ο διπλασιασμός των μονάδων που διαχειρίζεται στην Ελλάδα σε οκτώ, με ορίζοντα το 2025. Οπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες, ωστόσο, αυτός ενδεχομένως να έχει αναβαθμιστεί και χρονικά να έρθει γρηγορότερα.

Η Ελλάδα είναι μία από τις μεγάλες τουριστικές χώρες με τη μικρότερη διείσδυση διεθνών αλυσίδων διαχείρισης, καθώς, μέχρι πρότινος, οι περισσότερες επιχειρήσεις είτε ανέπτυσσαν τα δικά τους brands είτε ήταν μικρές, συχνά οικογενειακά ελεγχόμενες, επιχειρήσεις με μία – δύο μονάδες.

Ωστόσο, τα κόστη που συνδέονται με την οικοδόμηση ή την ανακαίνιση ξενοδοχειακών ακινήτων και οι φορολογικές και άλλες επιβαρύνσεις της ιδιοκτησίας τους έχουν διεθνώς οδηγήσει σε μοντέλο διαχωρισμού της ιδιοκτησίας από τη διαχείριση.

Με δεδομένα τα υψηλά χρηματοδοτικά κόστη και τη δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση που έχουν πολλοί μικρότεροι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στην Ελλάδα, όπως και την ανάγκη πρόσβασης σε μεγάλες πλατφόρμες πωλήσεων, η συγκυρία είναι ιδανική για την επέκταση πολλών από αυτών των αλυσίδων.

Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού είναι τέτοια που έχει προσελκύσει ένα σημαντικό αριθμό διεθνών αλυσίδων διαχείρισης, όλων των κατηγοριών. Πολλά από τα άγνωστα μέχρι πρότινος στην Ελλάδα σήματα της Hilton και της Marriott International έχουν πλέον παρουσία εδώ, ενώ και εμβληματικές διεθνείς υπερπολυτελείς αλυσίδες όπως η Four Seasons, η Mandarin Oriental, η Hyatt και η One & Only «χτίζουν» σημαντικές θέσεις στην ελληνική αγορά.

Την επιλογή της Meliá Hotels International να αυξήσει την παρουσία της στη χώρα στηρίζει και η μέχρι τώρα απόδοσή της. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, το 2023 καταγράφηκε στα ξενοδοχεία της αύξηση των διανυκτερεύσεων και μάλιστα μεγαλύτερη από τη μέση αύξηση της ελληνικής αγοράς συνολικά. Η Γαλλία και οι σκανδιναβικές χώρες εξακολουθούν να εμφανίζουν αυξημένη όρεξη για ταξίδια στην Ελλάδα ενώ σημαντική είναι και η δυναμική που καταγράφεται από πιο κοντινές αγορές όπως η Ρουμανία και η Πολωνία.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT