Σε 2 εκατομμύρια πελάτες στοχεύει η Revolut στην Ελλάδα σε 2 χρόνια

Σε 2 εκατομμύρια πελάτες στοχεύει η Revolut στην Ελλάδα σε 2 χρόνια

Ηδη ένας στους δέκα Ελληνες είναι πελάτης της ψηφιακής τράπεζας

3' 21" χρόνος ανάγνωσης

Ενα εκατομμύριο αριθμούν πλέον οι πελάτες της Revolut στην Ελλάδα, καθώς ένας στους δέκα Ελληνες είναι πελάτης της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής ψηφιακής πλατφόρμας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Οπως σημειώνει σε δηλώσεις του στην «Κ» ο επικεφαλής Ανάπτυξης στη Νότια Ευρώπη Ιγνάτιο Τζουντζινέγκι, «στόχος είναι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ο αριθμός αυτός να διπλασιαστεί και να φτάσει στα δύο εκατομμύρια και ο λογαριασμός Revolut να είναι βασικός λογαριασμός των πελατών της τράπεζας στην Ελλάδα».

«Απαιτήθηκαν περίπου έξι χρόνια για να φτάσουμε στο 1 εκατ. πελάτες, αλλά ο στόχος διπλασιασμού τους είναι εφικτός», εξηγεί ο κ. Τζουντζινέγκι και γι’ αυτό «σκοπεύουμε να επενδύσουμε περισσότερο στη χώρα, προκειμένου να επιτύχουμε τον ρυθμό ανάπτυξης που έχουμε θέσει». Επόμενο βήμα της Revolut στην Ελλάδα είναι η επέκτασή της στον τομέα των καταναλωτικών δανείων, δραστηριότητα που έχει αναπτύξει ήδη σε χώρες όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ιρλανδία κ.ά., καθώς και η ενίσχυση της παρουσίας της στον χώρο του e-commerce και του λιανεμπορίου, και η υποστήριξη των επιχειρήσεων με νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Η Ελλάδα βρίσκεται στις 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές για τη Revolut, ενώ αποτελεί επίσης μία από τις αγορές με τους περισσότερους χρήστες στην Ευρώπη. «Οι Ελληνες αναζητούν καινοτόμους τρόπους για την καθημερινή διαχείριση των χρημάτων τους, αναγνωρίζοντας την προστιθέμενη αξία που προσφέρει η τεχνολογία, και σε μια αγορά όπου οι ανταγωνιστές μας αυξάνουν τις χρεώσεις, εμείς συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι πολλές τραπεζικές υπηρεσίες πρέπει να είναι δωρεάν», υπογραμμίζει ο επικεφαλής της Revolut.

Αιχμή της ισχυρής παρουσίας που ανέπτυξε στην Ελλάδα η Revolut είναι η δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων χωρίς προμήθεια. Οι πελάτες της Revolut μπορούν να στέλνουν και να λαμβάνουν χρήματα άμεσα (instant payments) χωρίς προμήθεια, να ξοδεύουν και να μετατρέπουν χρήματα σε πάνω από 30 νομίσματα με ανταγωνιστικές χρεώσεις, καθώς και να αποταμιεύουν. «Η τιμολόγηση είναι βασικός πυλώνας στην πολιτική ανάπτυξης της Revolut και φιλοσοφία μας είναι ότι δεν θέλουμε να χρεώνουμε κάτι που δεν έχει προστιθέμενη αξία για τον πελάτη», τονίζει ο κ. Τζουντζινέγκι. Το μοντέλο, όπως εξηγεί, είναι βιώσιμο καθώς δεν επιβαρύνεται από το κόστος λειτουργίας μιας παραδοσιακής τράπεζας που έχει παρουσία μέσω δικτύου καταστημάτων.

Η χώρα μας βρίσκεται στις 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές για τη Revolut.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Revolut έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 2018 χωρίς να λειτουργεί γραφεία, γεγονός που της επιτρέπει να βελτιστοποιεί το κόστος της, και σύμφωνα με τον κ. Τζουντζινέγκι να συνεχίσει να διαθέτει βασικές τραπεζικές εργασίες χωρίς κόστος. Να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμφώνησε πρόσφατα να καταστήσει τις άμεσες πληρωμές σε ευρώ διαθέσιμες σε όλους τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που κατέχουν τραπεζικό λογαριασμό στην Ε.Ε., με τις ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν για τις απλές μεταφορές SEPA και «στη Revolut εφαρμόζουμε αυτή την πρακτική ήδη από το 2020 και χωρίς χρεώσεις», επισημαίνει. Εκτός από το βασικό πρόγραμμα Standard, που επιτρέπει τη μεταφορά χρημάτων χωρίς κόστος, η Revolut διαθέτει άλλα τέσσερα προγράμματα συναλλαγών (Plus, Premium, Metal και Ultra) με κόστος από 3,49 ευρώ έως και 45 ευρώ τον μήνα (με αποκλειστικά προνόμια, ταξίδια κ.ά.).

Τον Σεπτέμβριο του 2023, επίσης, η Revolut λάνσαρε στην Ελλάδα τους ευέλικτους λογαριασμούς, ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για τους πελάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρον τις αποταμιεύσεις τους. Πρόκειται για μια ευέλικτη λύση αποταμίευσης, χάρη στην οποία οι πελάτες μπορούν να προσθέτουν και να αποσύρουν κεφάλαια ανά πάσα στιγμή, αλλά και να κερδίζουν τόκους καθημερινά. Το πρόγραμμα εξασφαλίζει απόδοση των χρημάτων από το πρώτο ευρώ, χωρίς δέσμευση διάρκειας όπως η προθεσμιακή κατάθεση, μέσω διασύνδεσης του λογαριασμού με αμοιβαίο κεφάλαιο διαχείρισης διαθεσίμων. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να αποταμιεύουν για τις διακοπές τους ή για μια μεγάλη αγορά, στρογγυλοποιώντας τα ψιλά από τις αγορές με κάρτα.

Ο μέσος πελάτης της Revolut στην Ελλάδα είναι 35 ετών, ζει σε μεγάλη πόλη, όπως η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη, και χρησιμοποιεί τη Revolut κυρίως για πληρωμές με κάρτα και για την αποστολή και λήψη χρημάτων. Το 2023, ο αριθμός των συναλλαγών με κάρτα αυξήθηκε κατά 67% συγκριτικά με το 2022, ενώ ο αριθμός των χρηματικών μεταφορών (μεταξύ φίλων στην εφαρμογή, αλλά και των τραπεζικών μεταφορών) σημείωσε αύξηση κατά 107%.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT