Καλοκαίρι ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα της efood στην Αθήνα

Καλοκαίρι ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα της efood στην Αθήνα

Στα efood local θα υπάρχουν είδη μίνι μάρκετ, αλλά θα δίνεται έμφαση στην πώληση καφέ - ροφημάτων και έτοιμου φαγητού

1' 56" χρόνος ανάγνωσης

Μέχρι τώρα ήταν οι παραδοσιακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ που στρέφονταν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τώρα η efood, η ψηφιακή πλατφόρμα που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην είσοδο των φυσικών σημείων εστίασης και λιανεμπορίου στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, ακολουθεί την αντίστροφη πορεία και εισέρχεται στην κατηγορία των φυσικών καταστημάτων «παντρεύοντας» και την εστίαση και το λιανεμπόριο ειδών παντοπωλείου. Το πρώτο βήμα, βεβαίως, είχε γίνει το 2021 όταν η efood εξαγόρασε τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s, δίκτυο που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις. Τώρα, ωστόσο, θα αναπτύξει έναν νέο τύπο καταστήματος με την επωνυμία efood local, στα οποία θα υπάρχουν μεν είδη μίνι μάρκετ, αλλά θα δίνεται έμφαση στην πώληση καφέ – ροφημάτων και έτοιμου φαγητού.

Τα δύο πρώτα νέα καταστήματα θα ανοίξουν μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 σε κεντρικές γειτονιές της Αθήνας, με τα εγκαίνια για το πρώτο κατάστημα να προγραμματίζονται στις αρχές του καλοκαιριού. Αναλόγως των επιδόσεων των δύο καταστημάτων θα οριστικοποιηθεί το πλάνο επέκτασης των efood local. Τα νέα καταστήματα θα βασίζονται σε διαφορετική φιλοσοφία από αυτή των Kiosky’s Convenience Stores και, πέρα από το γεγονός ότι θα δίνουν έμφαση περισσότερο στο φαγητό, θα είναι κατά μέσον όρο μεγαλύτερα από τα Kiosky’s. Αν και ακόμη δεν έχει καθοριστεί το ακριβές ωράριο λειτουργίας, αυτό θα είναι διευρυμένο (all day κατάστημα) με στόχο να προσελκύει τον καταναλωτή διαφορετικές ώρες της ημέρας από ό,τι τα κλασικά convenience stores. Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλισθεί ότι δεν θα λειτουργεί ανταγωνιστικά ο ένας τύπος καταστήματος με τον άλλον, αλλά συμπληρωματικά.

Σε ερώτημα της «Κ» προς την efood για το εάν προβλέπεται μελλοντικά η μετατροπή κάποιων εκ των καταστημάτων Kiosky’s Convenience Stores σε efood local, πηγές της efood αν και τόνισαν ότι το πλάνο λειτουργίας των Kiosky’s είναι ανεξάρτητο από το νέο δίκτυο των efood local και ότι τη δεδομένη στιγμή δεν υπάρχει πρόθεση να αλλάξει στρατηγικά το δίκτυο των Kiosky’s, δεν απέκλεισαν στη συνέχεια να υπάρξει αναθεώρηση του σχεδιασμού. «Σε κάθε περίπτωση, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης των efood local θα αξιολογήσουμε συνολικά το φυσικό δίκτυο καταστημάτων μας, έτσι ώστε να σχεδιάσουμε, σε πιο σταθερή βάση, την ανάπτυξη και εξέλιξή του», τόνισαν οι ίδιες πηγές.

Τα καταστήματα efood local θα λειτουργούν με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising), χωρίς, ωστόσο, να αποκλείεται το ενδεχόμενο διατήρησης και εταιρικών καταστημάτων.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT