Με δεκαπλάσια κέρδη σε σύγκριση με το 2022 έκλεισε το 2023 για την Κρι Κρι, αποτέλεσμα σε μεγάλο βαθμό της μείωσης του ενεργειακού κόστους και της τιμής του γάλακτος, με την εταιρεία να αποδίδει τα πολλαπλάσια κέρδη και στις οικονομίες κλίμακος. Λόγω της αυξημένης κερδοφορίας, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μεικτού ποσού 0,35 ευρώ/μετοχή έναντι 0,20 ευρώ/μετοχή, που είχε προτείνει για τα κέρδη του 2022.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε σε 216,32 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 25,9% σε σύγκριση με το 2022. Εξ αυτών, οι πωλήσεις γαλακτοκομικών (κυρίως γιαούρτι) ήταν 173,56 εκατ. ευρώ, αυξημένες σε αξία κατά 28,6% σε σύγκριση με το 2022 και κατά 15,3% σε όγκο. Οι πωλήσεις παγωτού εμφάνισαν αύξηση σε αξία 13,7% και σε όγκο 2,3% και διαμορφώθηκαν σε 40,72 εκατ. ευρώ. Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 48,9% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων παρουσιάζοντας αύξηση 29,9% σε σύγκριση με το 2022.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 40,30 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι μόλις 3,83 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση 951,5%, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 32,26 εκατ. ευρώ έναντι 3,17 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση 916,4%. Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 45,12 εκατ. ευρώ έναντι 8,86 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση 409,1%.
Στη χρήση 2024 οι πωλήσεις αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία. Βάσει της εκτίμησης της διοίκησης, οι συνολικές πωλήσεις αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση μεταξύ 8%-11% έναντι του 2023, ξεπερνώντας τα 233 εκατ. ευρώ. Σχετικά με τα περιθώρια κερδοφορίας αναμένεται να εμφανίσουν μικρή υποχώρηση έναντι αυτών του 2023. Βάσει της εκτίμησης της διοίκησης, το περιθώριο EBIT του έτους 2024 αναμένεται να διαμορφωθεί πέριξ του 15%.
Το 2023 το μερίδιο αγοράς της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας διαμορφώθηκε σε αξία σε 16,1% έναντι 17,7% της ΦΑΓΕ και σε όγκο σε 14,2% έναντι 15,4% της ΦΑΓΕ. Αν ληφθούν υπόψη και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τότε η Κρι Κρι βρίσκεται ήδη στην κορυφή, καθώς παράγει γιαούρτια για όλες σχεδόν τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Η κατηγορία αυτή είχε μερίδιο αγοράς το 2023 22,9% και 35,3% σε όγκο.