Με συνδρομή 3,99 ευρώ ανά μήνα η υπηρεσία Wolt+

Με συνδρομή 3,99 ευρώ ανά μήνα η υπηρεσία Wolt+

Ειδικές προσφορές στους συνδρομητές, ενώ δεν θα έχουν χρεώσεις διανομής

2' 39" χρόνος ανάγνωσης

Στο συνδρομητικό μοντέλο εισέρχεται άλλη μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών, εν προκειμένω η Wolt, κίνηση που είχε ήδη γίνει σε άλλες χώρες και πλέον εφαρμόζεται εδώ και λίγες ημέρες και στην Ελλάδα. Μέσα από τη Wolt+ (Wolt Plus), όπως ονομάζεται η συνδρομητική υπηρεσία, η πλατφόρμα επιδιώκει δύο στόχους: πρώτον, τον περιορισμό του κόστους που υπάρχει τόσο για τη Wolt όσο και για τα συνεργαζόμενα καταστήματα και, δεύτερον, τη δημιουργία ενός σταθερού και πιο πιστού πελατολογίου.

Η συνδρομή είναι 3,99 ευρώ/μήνα, με την υπηρεσία να παρέχεται σ’ αυτή τη φάση δωρεάν τον πρώτο μήνα (για λόγους προώθησης) και την ανανέωση να γίνεται στη συνέχεια αυτόματα. Βεβαίως, οποιαδήποτε στιγμή ο χρήστης της υπηρεσίας μπορεί να ζητήσει την ακύρωση και μη ανανέωσή της, χωρίς να προβλέπεται κάποια ποινή ή ειδικό τέλος. Για την ώρα παρέχεται μόνο μηνιαία συνδρομή, ενώ σύντομα θα παρέχεται και πακέτο ετήσιας ισχύος.

Για τα καταστήματα που έχουν υπαχθεί στην υπηρεσία Wolt+ και τα οποία επισημαίνονται στην εφαρμογή με το αντίστοιχο λογότυπο, μπορεί ο καταναλωτής να μη χρεώνεται με τη διανομή, αλλά υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας: 7,50 ευρώ για τα εστιατόρια, 12 ευρώ για άλλα καταστήματα και 25 ευρώ για παντοπωλεία, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως και των σούπερ μάρκετ.

Η πλατφόρμα επιδιώκει να μειώσει το κόστος και να δημιουργήσει ένα πιο σταθερό πελατολόγιο.

Οι συνδρομητές, εκτός από το γεγονός ότι απαλλάσσονται από τις χρεώσεις διανομής, έχουν πρόσβαση σε προσφορές αποκλειστικά για όσους έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία Wolt+ και λαμβάνουν επιστροφή 5% ως πίστωση σε όλες τις παραγγελίες παραλαβής από το κατάστημα (take away/pick up), πίστωση που ισχύει για 30 ημέρες. Το τελευταίο δείχνει στην πραγματικότητα και τη μετεξέλιξη της Wolt από πλατφόρμα διανομής σε πλατφόρμα και παραγγελιοληψίας, καθώς προβλέπεται η δυνατότητα παραγγελιών που θα παραλαμβάνει μόνος του ο καταναλωτής από το κατάστημα.

Ας σημειωθεί ότι ο έτερος μεγάλος «παίκτης» του λεγόμενου quick commerce στην Ελλάδα, η efood, ακολούθησε την αντίστροφη πορεία: ξεκίνησε ως πλατφόρμα αποκλειστικά παραγγελιοληψίας και πλέον παρέχει σε πολλά καταστήματα και την υπηρεσία της διανομής.

H Wolt γίνεται η τρίτη εταιρεία στον ευρύτερο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα που προχωράει στην παροχή συνδρομητικών υπηρεσιών, κατά το πρότυπο της Amazon, αλλά και μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα συνδρομητική υπηρεσία έχει καθιερώσει εδώ και δύο χρόνια το κορυφαίο ελληνικό marketplace Skroutz (Skroutz plus), ενώ την αρχή στον κλάδο των σούπερ μάρκετ έκανε στις αρχές Μαρτίου η αλυσίδα MyMarket, ξεκινώντας τη συνδρομητική υπηρεσία Saver Pass. Ηταν, άλλωστε, ο ίδιος ο επικεφαλής του ομίλου METΡΟ, όπου ανήκει η MyMarket, ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, που από πολύ νωρίς είχε επισημάνει την ανάγκη αλλαγής των χρεώσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και δη σε κλάδους όπως το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς η διαχείριση των παραγγελιών στο κατάστημα και η διανομή στη συνέχεια σε σύντομο χρόνο αποτελούν κοστοβόρα διαδικασία.

Υπενθυμίζεται, άλλωστε, ότι πέρα από το γεγονός ότι η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή για να χωρέσει πολλές πλατφόρμες quick commerce, ο άλλος βασικός λόγος που τέσσερις έβαλαν «λουκέτο» θεωρείται το ακριβό μοντέλο λειτουργίας. Τελευταία σε αυτή την ομάδα ήταν η InstaShop, που τερμάτισε στα τέλη του 2023 τη λειτουργία της στην Ελλάδα, ενώ τον Οκτώβριο του 2023 είχε σταματήσει τη δραστηριότητά της η Pop Market. To 2023 έκλεισε οριστικά η Rabbit, ενώ το 2022 σταμάτησε τη λειτουργία της η Rocket.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT