Τα «ορφανά» της FTI υιοθετεί η TUI

Καλύπτει τους λογαριασμούς των πελατών του χρεοκοπημένου τουριστικού οργανισμού

2' 16" χρόνος ανάγνωσης

Τους «ορφανούς» πελάτες και ξενοδόχους μετά τη χρεοκοπία της FTI Group έσπευσε να καλύψει η TUI.

Η γερμανική TUI, το μεγαλύτερο τουριστικό γραφείο στην Ευρώπη, με επιστολή της προς τους Ελληνες ξενοδόχους, όπως και συνάδελφους τους στην υπόλοιπη Ευρώπη, που έχουν κρατήσεις με τον υπό χρεοκοπία γερμανικό τουριστικό οργανισμό FTI, δήλωσε πως θα καλύψει όλα τα σχετικά έξοδα. Εδωσε μάλιστα συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς να τιμολογούν τα υπόλοιπα οι ξενοδόχοι, και γραπτή βεβαίωση πως εγγυάται η ίδια τις πληρωμές που αφορούν ταξίδια μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Η TUI θα αποζημιωθεί κατόπιν για τις δαπάνες της αυτές από το Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης DRSF που είχε δημιουργηθεί το 2019 στον απόηχο της κατάρρευσης τότε της Thomas Cook. 

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η πρωτοβουλία αυτή, εκτός από την εξυπηρέτηση πελατών, αποσκοπεί και στην απόκτηση μεριδίων αγοράς που μένουν πλέον ελεύθερα όπως ακριβώς είχε συμβεί και μετά τη χρεοκοπία της Thomas Cook. Τότε η TUI αύξηση σημαντικά το πελατολόγιο της αλλά και τις συνεργασίες της με τους Ελληνες ξενοδόχους.

Η ανησυχία στην ξενοδοχειακή αγορά δεν είναι τόσο για τον όγκο της ταξιδιωτικής κίνησης όσο για τις μελλοντικές συμφωνίες για τις τιμές φιλοξενίας. «Με έναν λιγότερο μεγάλο παίκτη στο τραπέζι αυτοί που μένουν αποκτούν μεγαλύτερη διαπραγματευτική ισχύ και μάλιστα άμεσα», εξηγεί ξενοδόχος από τη Ρόδο όπου η παρουσία της FTI ήταν σημαντική. Επομένως, η TUI θα μπορεί να ζητήσει μεγαλύτερες εκπτώσεις για την επόμενη σεζόν. 

Ο CEO της TUI, Σεμπάστιαν Εμπελ, δήλωσε πως «η αφερεγγυότητα της FTI είναι απογοητευτικό νέο και η συμπάθειά μας είναι με τους καλεσμένους και τους υπαλλήλους που επηρεάστηκαν από αυτό το γεγονός. Ολόκληρη η ανώτερη ηγετική μας ομάδα διερευνά επί του παρόντος τρόπους για να βοηθήσει τους ξενοδόχους μας και εκείνους τους ταξιδιώτες που είχαν προγραμματίσει καλοκαιρινές διακοπές με την FTI». «Θα υποστηρίξουμε ευκαιρίες για τη δημιουργία εναλλακτικών και νέων ταξιδιωτικών επιλογών», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γιάννη Χατζή στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας η FTI Group, είχε στην Ελλάδα 7.500 τουρίστες σε περίπου 250 ξενοδοχεία. Σύμφωνα με την επιστολή της TUI η ίδια θα αναλάβει όλους τους επηρεαζόμενους πελάτες του FTI μέχρι τις 30 Ιουνίου που βρίσκονται στον προορισμό τους και θα καλύψει το συμβατικό κόστος για τις επηρεαζόμενες κρατήσεις του FTI στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ ξενοδόχων και FTI. Δεσμεύεται δε γραπτώς ότι εγγυάται την κάλυψη αυτού του κόστους.

Η FTI ωστόσο διαχειρίζεται και η ίδια έξι ξενοδοχεία στην Ελλάδα που έχουν εκκρεμείς υποχρεώσεις προς προμηθευτές. Πρόκειται για τα Labranda Blue BAY (Ροδος με 475 δωμάτια), Labranda Kiotari (Ροδος με 279 δωμάτια), Labranda Miraluna (Ροδος με 131 δωμάτια), Labranda Sandy Beach & Villas (Κερκυρα με 778 δωμάτια), Labranda Kairaba Mythos (Κερκυρα με 276 δωμάτια) και Labranda Marine Aqua Park (Κως με 338 δωμάτια).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT