Public Group: Aνω των 500 εκατ. οι πωλήσεις το 2023

Public Group: Aνω των 500 εκατ. οι πωλήσεις το 2023

Δρομολογεί επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία

3' 4" χρόνος ανάγνωσης

Επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την επόμενη τριετία το Public Group, με την έμφαση να δίνεται τόσο στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων σε περιοχές όπου σήμερα έχει περιορισμένη παρουσία, όσο και στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, οι οποίες βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία και παράλληλα προσδίδουν προστιθέμενη αξία. Το νέο επενδυτικό πλάνο του μεγάλου ομίλου λιανικής ενισχύεται και από το γεγονός ότι το 2023 κατάφερε να σπάσει σε πωλήσεις το φράγμα του μισού δισ. ευρώ, καθώς βελτίωσε σημαντικά τη λειτουργική κερδοφορία του, ενώ εμφάνισε θετικές ταμειακές ροές. Σε επίπεδο, πάντως, καθαρών αποτελεσμάτων και το 2023 ήταν ζημιογόνο για το Public Group, όπως παραδέχθηκε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλός του, Ρόμπυ Μπουρλάς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο κ. Μπουρλάς σε συνέντευξη Τύπου, ο κύκλος εργασιών του Public Group ανήλθε σε 515 εκατ. ευρώ το 2023, από 481 εκατ. ευρώ το 2022 και 436,7 εκατ. ευρώ το 2021. Σημαντική ενίσχυση κατέγραψε η λειτουργική κερδοφορία του ομίλου, φτάνοντας τα 20 εκατ. ευρώ το 2023, από 5 εκατ. ευρώ το 2022. Με βάση την εικόνα που υπάρχει έως τώρα, το 2024 αναμένεται να κλείσει για τον όμιλο με πωλήσεις άνω των 500 εκατ. ευρώ, αλλά σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με το 2023, καθώς φέτος δεν εφαρμόζεται κανένα πρόγραμμα επιδοτήσεων ηλεκτρικών συσκευών, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια (σ.σ. πέρυσι βρισκόταν σε εξέλιξη το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή»). Εξαιρουμένης της επίδρασης του προγράμματος επιδότησης συσκευής, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αναμένεται να είναι αυξημένες το 2024 σε σύγκριση με το 2023.

Ο όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε Καλλιθέα, Αιγάλεω, Κερατσίνι, Ελευσίνα, Αχαρνές, Ζωγράφου, Νέα Φιλαδέλφεια, Γαλάτσι και Πετρούπολη.

Καθοριστικό ρόλο τα επόμενα χρόνια στην ενίσχυση των πωλήσεων αναμένεται να διαδραματίσει η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων του ομίλου, με τον στόχο για τα επόμενα 3-5 χρόνια να είναι η αύξηση των σημείων πώλησης από 59 σήμερα σε 70. Ειδικά στην Αττική, περιοχές-στόχοι του ομίλου για το άνοιγμα νέων καταστημάτων είναι σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» η Καλλιθέα, το Αιγάλεω, το Κερατσίνι, η Ελευσίνα, οι Αχαρνές, η ευρύτερη περιοχή του Ζωγράφου, αλλά και περιοχές όπως η Νέα Φιλαδέλφεια, το Γαλάτσι και η Πετρούπολη.

Επίσης, η Public εξετάζει την περιοχή των Σπάτων, πιθανόν στα εμπορικά κέντρα που υπάρχουν στην περιοχή (π.χ. Smart Park) ή που πρόκειται να αναπτυχθούν, καθώς διαθέτει κατάστημα μόνο στον Γέρακα και εντός του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», το οποίο απευθύνεται μόνο σε ταξιδιώτες, ενώ πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα και στο ένα εκ των δύο εμπορικών πάρκων που θα αναπτυχθεί εντός του Ελληνικού. Το τελευταίο, μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Μπουρλά, θα είναι το καλύτερο κατάστημα, επιφάνειας 3.000 τ.μ., με έναν όροφο αφιερωμένο στις οικιακές συσκευές, έναν στην τεχνολογία και έναν στον πολιτισμό. Επίσης, ο όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων στην Κύπρο, ενός στη Λεμεσό και ενός στην Πάφο.

Την ίδια ώρα το Public Group αναζητεί μεγαλύτερα ακίνητα για τη μεταστέγαση υφιστάμενων καταστημάτων ή ενοικιάζει παρακείμενους χώρους για την επέκταση αυτών, όπως συνέβη με το κατάστημα στη Ρόδο, καθώς στόχος είναι σε όλα τα καταστήματα να διατίθενται σταδιακά και οι μεγάλες οικιακές συσκευές. Αλλωστε, οι οικιακές συσκευές αποτελούν σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων και ταυτόχρονα το μεγάλο στοίχημα του ομίλου, από τη στιγμή που αποφάσισε να εξαγοράσει τη MediaMarkt. Πλέον, σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, το Public Group αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο «παίκτη» της αγοράς στις οικιακές συσκευές, με τις πωλήσεις από αυτή την κατηγορία να εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ το 2024.

Στο πεδίο των νέων υπηρεσιών ο όμιλος ξεκινάει νέου τύπου πρόγραμμα επιβράβευσης, το λεγόμενο «Public +» που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια. Αργότερα, μάλιστα, μέσα στο 2024 θα υπάρξει και σχετική εφαρμογή (app) για το κινητό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT