Νέο θερμό επεισόδιο στον «πόλεμο» των σούπερ μάρκετ

Νέο θερμό επεισόδιο στον «πόλεμο» των σούπερ μάρκετ

Και στο νέο φυλλάδιο προσφορών της η Lidl σημειώνει ότι είναι αρκετά φθηνότερη από την «ΑΒ Βασιλόπουλος» και τη «Σκλαβενίτης»

2' 33" χρόνος ανάγνωσης

Συνέχεια στην επιθετική διαφημιστική επικοινωνία που ξεκίνησε πριν από δύο εβδομάδες αποφάσισε να δώσει η Lidl Ελλάς, καθώς και στο φυλλάδιο προσφορών που κυκλοφόρησε χθες περιλαμβάνει νέα σύγκριση τιμών, σε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που είχε το «καλάθι» της την πρώτη φορά, αλλά με τον στόχο να παραμένει ίδιος: να τονίσει ότι είναι αρκετά φθηνότερη σε σύγκριση με τους δύο βασικούς ανταγωνιστές της, την «ΑΒ Βασιλόπουλος» και τη «Σκλαβενίτης». Μάλιστα, αυτή τη φορά η Lidl υποστηρίζει ότι η απόκλιση των δικών της τιμών από τις αντίστοιχες στις δύο άλλες αλυσίδες είναι ακόμη πιο μεγάλη σε σύγκριση με αυτή που είχε διαφημίσει στο προηγούμενο φυλλάδιο.

Στο νέο φυλλάδιό της η Lidl συγκρίνει τις τιμές σε 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αντί για 14 που ήταν την πρώτη φορά, με το «καλάθι» της Lidl να έχει συνολική αξία 31,81 ευρώ, το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Α (εννοεί ότι είναι της «Σκλαβενίτης») να έχει συνολική αξία 38,19 ευρώ και το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Β (εννοεί ότι είναι της «ΑΒ Βασιλόπουλος») να έχει συνολική αξία 41,16 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς διαφημίζει ότι το δικό της «καλάθι» είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό της «Σκλαβενίτης» και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ. Στην πρώτη σύγκριση τιμών το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν να είναι φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό της «Σκλαβενίτης». Δεν γνωρίζουμε αν τη δεύτερη φορά που το «καλάθι» της ΑΒ εμφανίζεται να είναι το ακριβότερο αποτελεί σύμπτωση ή σχετίζεται με την αντίδραση της ΑΒ.

Οι προαναφερθείσες αξίες αφορούν τις τιμές που υπολογίζει η Lidl κάνοντας αναγωγή στην ίδια μονάδα μέτρησης. Στο φυλλάδιο η Lidl Ελλάς παραθέτει και τις αποδείξεις από τα τρία σούπερ μάρκετ, με την απόδειξη της Lidl να είναι 29 ευρώ, της «Σκλαβενίτης» 32,20 ευρώ και της «ΑΒ Βασιλόπουλος» 31,43 ευρώ.

Αν και την προηγούμενη φορά η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είχε επιλέξει να απαντήσει με δηκτικό τρόπο στη Lidl Ελλάς μέσω ανάρτησης στα social media, η συνέχιση της επιθετικής διαφήμισης από την τελευταία δεν αποκλείεται αυτή τη φορά να προκαλέσει μεγαλύτερη, πιο θεσμικού χαρακτήρα αντίδραση. Αρμόδιες πηγές ανέφεραν στην «Καθημερινή» ότι το ζήτημα εξετάζεται από τη διοίκηση της ΑΒ, χωρίς να αποκλείουν το ενδεχόμενο προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Οι ίδιες πηγές επεσήμαναν ότι η σύγκριση τιμών που επιχειρείται από τη Lidl είναι ατυχής, όχι μόνο διότι συγκρίνει ανόμοια πράγματα, έστω κι αν κάνει αναγωγή σε ίδια μονάδα μέτρησης, αλλά και διότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» διαθέτει και premium προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία έχουν υψηλότερη τιμή από τις άλλες σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πουλάει. Υπενθυμίζεται ότι την πρώτη φορά η ΑΒ με ανάρτησή της στο Facebook είχε ευχαριστήσει τη Lidl που ψώνισε από κατάστημά της και την είχε κάνει μέλος του προγράμματος επιβράβευσης για να κερδίσει 6ευρη επιταγή.

Από την πλευρά της «Σκλαβενίτης» δεν αναμένεται καμία επίσημη αντίδραση ούτε αυτή τη φορά και κάτι διαφορετικό θα προκαλούσε μάλλον έκπληξη δεδομένης της στρατηγικής χαμηλού προφίλ που ακολουθεί διαχρονικά η αλυσίδα. «Μόνο ο καταναλωτής είναι κριτής για το έργο που παράγει η κάθε εταιρεία», σχολίασε υψηλόβαθμος παράγων της αλυσίδας, μιλώντας στην «Καθημερινή».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT