Amazon: Σχέδιο για να ανταγωνιστεί τις κινεζικές Temu και Shein

Amazon: Σχέδιο για να ανταγωνιστεί τις κινεζικές Temu και Shein

Εγκαινιάζει διαδικτυακό κατάστημα με ρούχα και είδη σπιτιού σε χαμηλές τιμές

2' 38" χρόνος ανάγνωσης

Νέο διαδικτυακό κατάστημα με ρούχα και είδη σπιτιού σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές και με ταχείες παραδόσεις εγκαινιάζει ο κολοσσός της Amazon, σε μια προσπάθεια να απαντήσει στην «εισβολή» των κινεζικών ανταγωνιστών της Temu και Shein. Πρόκειται για την πιο επιθετική κίνηση της αμερικανικής εταιρείας μέχρι σήμερα, με στόχο να αποκρούσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τα low cost ασιατικά καταστήματα, που εισβάλλουν με ραγδαίους ρυθμούς στις ΗΠΑ.

Η Amazon, που ξεπέρασε το φράγμα των 2 τρισ. δολαρίων για πρώτη φορά στην ιστορία της, σχεδιάζει να συμπεριλάβει τη νέα ενότητα στην αρχική σελίδα της εφαρμογής της και σκοπεύει, όπως διεμήνυσε, να παραδίδει τα εξαιρετικά χαμηλού κόστους προϊόντα σε διάστημα 9 έως 11 ημερών. Η Amazon θα αποστέλλει στο εξής τα προϊόντα απευθείας από την Κίνα στις ΗΠΑ, με στόχο να τα παραδώσει στους αγοραστές εντός 9 έως 11 ημερών.

Στο παρελθόν, οι πωλητές της Amazon στην Κίνα βασίστηκαν στις υπηρεσίες εκπλήρωσης της εταιρείας, που ονομάζονται Fulfillment by Amazon, για να στείλουν τα αγαθά σε αποθήκες στις ΗΠΑ προτού αποσταλούν στους πελάτες. Η εταιρεία πρότεινε τη συμφωνία ως έναν τρόπο για την εξοικονόμηση κόστους για τους πωλητές της Amazon στην Κίνα και είπε ότι οι έμποροι θα μπορούν να δοκιμάσουν νέα προϊόντα μέσω της παραγωγής σε μικρές παρτίδες. Η Shein χρησιμοποιεί ένα παρόμοιο μοντέλο (που αναφέρεται ως παραγωγή κατ’ απαίτηση) παράγοντας περιορισμένη ποσότητα αγαθών και κατασκευάζοντας περισσότερα καθώς αυξάνεται η ζήτηση. «Εξερευνάμε πάντα νέους τρόπους συνεργασίας με τους συνεργάτες μας για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας με μεγαλύτερη ποικιλία, χαμηλότερες τιμές και μεγαλύτερη ευκολία», δήλωσε στο Bloomberg η εκπρόσωπος της Amazon, Μαρία Μποσέτι, απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το νέο εγχείρημα.

Η «νέα» βιτρίνα του αμερικανικού κολοσσού θα περιλαμβάνει μια σειρά από προϊόντα χωρίς επωνυμία, πολλά με τιμή κάτω από 20 δολάρια.

Οι αλυσίδες Temu και Shein έχουν επεκτείνει την παρουσία τους στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια, προσελκύοντας ένα αυξανόμενο μερίδιο Αμερικανών αγοραστών με τις χαμηλές τιμές τους σε ρούχα, ηλεκτρονικά, οικιακά είδη και κάθε λογής προϊόντα. Η Μποσέτι αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω τα σχέδια της εταιρείας, τα οποία αποκάλυψε πρώτη η επιχειρηματική έκδοση The Information. Δεν είναι σαφές πότε η Amazon σκοπεύει να κάνει το ντεμπούτο της στη νέα εποχή, αλλά η παρουσίαση σημειώνει ότι θα αρχίσει να δέχεται προϊόντα αυτό το φθινόπωρο. Η «νέα» βιτρίνα του αμερικανικού κολοσσού θα περιλαμβάνει μια σειρά από προϊόντα χωρίς επωνυμία, πολλά με τιμή κάτω από 20 δολάρια, σύμφωνα με μια παρουσίαση στους πωλητές του, κατά το CNBC. Μια μακέτα της βιτρίνας έδειχνε ένα εργαλείο μασάζ προσώπου, βαράκια για τα χέρια και θήκες τηλεφώνου, μεταξύ άλλων προς πώληση.

Οι έμποροι με έδρα την Κίνα αποτελούν σημαντικό τμήμα της αγοράς της Amazon εδώ και πολλά χρόνια, αλλά η εταιρεία κάνει μια νέα προσπάθεια για να τους προσελκύσει καθώς αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό. Τον Δεκέμβριο, η Amazon ανακοίνωσε ένα νέο «κέντρο καινοτομίας» στο Σενζέν, ένα δημοφιλές κέντρο τεχνολογίας και κατασκευής, και επίσης μείωσε τα τέλη που χρεώνει σε εμπόρους που πωλούν ρούχα με τιμή κάτω από 20 δολάρια. Το 2023 ο αριθμός των αντικειμένων που πωλήθηκαν από Κινέζους πωλητές στον ιστότοπό της αυξήθηκε περισσότερο από 20% σε ετήσια βάση, ενώ ο αριθμός των Κινέζων εμπόρων με πωλήσεις άνω των 10 εκατ. δολαρίων αυξήθηκε κατά 30%, ανακοίνωσε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT