Η SOFTONE απλοποιεί την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για κάθε επιχείρηση
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
η-softone-απλοποιεί-την-εφαρμογή-της-ψηφιακή-563107615

Η SOFTONE απλοποιεί την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για κάθε επιχείρηση

Μετά από μία πιλοτική περίοδο τριών μηνών, η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας πρόσφατα έγινε υποχρεωτική σε δύο ακόμα κλάδους. Ο βιομηχανικός κλάδος και το λιανικό εμπόριο είναι οι δύο κλάδοι στους οποίους εισήχθη επίσημα η Ψηφιακή Κάρτα από την 1η Ιουλίου, γεγονός που επιβάλει τη συμμόρφωση πολλών επιπλέον επιχειρήσεων με τις ισχύουσες ρυθμίσεις για την καταγραφή των ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων τους. Αν η αλλαγή αυτή επηρεάζει και εσάς, τότε πρέπει άμεσα να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες (συμμόρφωσης) με τις επερχόμενες ρυθμίσεις. Η διαδικασία υιοθέτησης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας δεν χρειάζεται να μετατραπεί σε κάτι πολύπλοκο και χρονοβόρο όμως, αρκεί να εμπιστευτείτε τον κατάλληλο συνεργάτη. Η SOFTONE και η λύση myErgani LIVE είναι από την πρώτη στιγμή στη διάθεση των υπόχρεων επιχειρήσεων και μπορούν να δώσουν και σε εσάς τη λύση.

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι είναι και τι ισχύει σήμερα

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας είναι ένα μέτρο που στόχο έχει την ψηφιακή καταχώρηση των εργατοωρών κάθε εργαζομένου (από τον ίδιο τον εργαζόμενο), με σκοπό τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο προσωπικό τους. Αφορά σε όλες τις μορφές εργασιακών σχέσεων και η εφαρμογή της ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2022, από σούπερ μάρκετ και τράπεζες. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, τον Φεβρουάριο του 2023, είχαμε την επέκταση του μέτρου σε εταιρείες security και ασφαλιστικές, ενώ αμέσως ακολούθησαν οι ΔΕΚΟ.

Τον Απρίλιο του 2024 ξεκίνησε πιλοτικά η χρήση της Ψηφιακής Κάρτας σε λιανεμπόριο και βιομηχανία, ενώ η οριστική εφαρμογή της (σε αυτούς τους κλάδους) ξεκίνησε την 1η Ιουλίου 2024. Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να ενταχθεί και ο κλάδος του τουρισμού σε αυτούς, φέρνοντάς μας ακόμα πιο κοντά στη γενική υιοθέτησή της. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως από 1η Ιουλίου ξεκίνησαν και οι έλεγχοι συμμόρφωσης γύρω από την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας στους κλάδους της βιομηχανίας και του λιανικού εμπορίου. Η υιοθέτηση ενός συστήματος διαχείρισης της προσέλευσης/αποχώρησης του προσωπικού είναι λοιπόν επιβεβλημένη ανάγκη. Και με το myErgani LIVE της SOFTONE αυτό μπορεί να γίνει χωρίς «πονοκεφάλους».

Τα μοναδικά πλεονεκτήματα του myErgani LIVE

Το SOFTONE myErgani LIVE είναι μία λύση “όλα-σε-ένα” γύρω από την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας. Όποιο σύστημα λογισμικού ή εφαρμογή μισθοδοσίας κι αν χρησιμοποιεί μία επιχείρηση (ή ο λογιστής της), όσους εργαζομένους κι αν απασχολεί, με ό,τι σχέση εργασίας κι αν απασχολούνται, σε οποιονδήποτε κλάδο κι αν δραστηριοποιείται, η λύση της SOFTONE ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες. Στην «καρδιά» του συστήματος βρίσκεται η υπηρεσία Worktime Audit, μέσω της οποίας συλλέγονται και διαβιβάζονται τα δεδομένα προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι μπορούν να καταχωρήσουν την ώρα προσέλευσης και αποχώρησης με 3 τρόπους μέσω του myErgani LIVE:

  • Μέσω εξειδικευμένου mobile app της λύσης. Το myErgani LIVE έρχεται με συνοδευτικό app το οποίο οι εργαζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κάνουν check in/check out από το χώρο εργασίας. Αυτό γίνεται σκανάροντας έναν κωδικό QR που αντιστοιχεί στην κάρτα του εκάστοτε εργαζομένου.

  • Καταχωρώντας το ωράριο μέσω web app. Η SOFTONE έχει προβλέψει την καταγραφή ωραρίου και για όσους δουλεύουν απομακρυσμένα. Όσοι δεν βρίσκονται στο γραφείο μπορούν να δηλώσουν την έναρξη και το τέλος της εργασίας τους μέσω μιας web εφαρμογής την οποία μπορούν να επισκεφθούν από τον browser της συσκευής τους, από όπου κι αν βρίσκονται.

  • Χρησιμοποιώντας τυχόν υφιστάμενο σύστημα ωρομέτρησης της επιχείρησης. Το myErgani LIVE μπορεί να συνεργαστεί με υπάρχουσες υποδομές καταμέτρησης ωραρίου και έτσι δεν παρουσιάζεται η ανάγκη κατάργησης συστημάτων που είναι ήδη σε χρήση. Τα δεδομένα περνούν αυτόματα από το σύστημα ωρομέτρησης στο myErgani LIVE και έπειτα στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Οι πολλαπλοί τρόποι συλλογής των δεδομένων είναι μόνο ένα κομμάτι που κάνει το myErgani LIVE να ξεχωρίζει όμως. Το σύστημα διαχείρισης Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας της SOFTONE υποστηρίζει μία σειρά από εξαιρετικά χρήσιμες επιπρόσθετες λειτουργίες. Μία από αυτές είναι η δυνατότητα για αποστολή των δεδομένων ωραρίου σε εξωτερικό συνεργάτη (π.χ. λογιστή), αλλά και ο υπολογισμός της μισθοδοσίας μέσω του δηλωμένου ωραρίου. Υιοθετώντας το myErgani LIVE αποκομίζετε ένα ακόμα μεγάλο όφελος, ίσως και το πλέον σημαντικό, την πρόληψη λαθών. Μέσω εργαλείων ελέγχου τα οποία «τρέχουν» πριν την αποστολή στοιχείων στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και έγκαιρων ειδοποιήσεων προς τους ενδιαφερομένους, η λύση της SOFTONE σας προστατεύει από παραβάσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε πολύ υψηλά πρόστιμα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, το myErgani LIVE της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia Group, ξεχωρίζει ως η μόνη πραγματική λύση συμμόρφωσης με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, η χρήση της οποίας επεκτείνεται σταδιακά σε όλο και περισσότερους κλάδους.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση myErgani LIVE της SOFTONE εδώ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT