Οι αμερικανικές επιχειρήσεις ποντάρουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού

Οι αμερικανικές επιχειρήσεις ποντάρουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού

Ανοίγουν νέα καταστήματα και διοργανώνουν μεγάλες εκδηλώσεις για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους

2' 48" χρόνος ανάγνωσης

Αμερικανικές εταιρείες, από τη Nike έως τη Warner Bros, ανοίγουν νέα καταστήματα και διοργανώνουν μεγάλες εκδηλώσεις μάρκετινγκ στο Παρίσι πριν και κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, στοιχηματίζοντας ότι ο ενθουσιασμός για τους καλοκαιρινούς αγώνες μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεών τους. Η NBC Universal της Comcast ανακοίνωσε ότι οι χορηγοί της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) δαπάνησαν 18% περισσότερα για τους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες σε σύγκριση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2021 στο Τόκιο.

NBC Universal

Η NBCU σημείωσε τον Απρίλιο ότι η υπηρεσία streaming Peacock θα αυξήσει τις τιμές του premium και premium plus προγράμματός της κατά 2 δολάρια τον μήνα, επιδιώκοντας να εξαργυρώσει τα δικαιώματα streaming των Ολυμπιακών Αγώνων. Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης δήλωσε τον Ιούνιο ότι η αμερικανική τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων θα περιλαμβάνει διασημότητες, influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και περιεχόμενο τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει τους τηλεθεατές που προτιμούν τις υπηρεσίες streaming και την παρακολούθηση αποσπασμάτων στο Διαδίκτυο.

Nike

Η Nike τόνισε ότι ξοδεύει περισσότερα γι’ αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες από κάθε άλλη φορά, καθώς ελπίζει να τονώσει τις πωλήσεις και να απαντήσει στους νέους ανταγωνιστές της. Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα τα νέα αθλητικά παπούτσια Nike Air για τους αθλητές στο Παρίσι.

Deckers Outdoor

Το brand της εταιρείας, Hoka, άνοιξε το δεύτερο ευρωπαϊκό κατάστημα λιανικής πώλησης στο Παρίσι τον Μάιο. «Ημασταν ενθουσιασμένοι που η Hoka πατάει σ’ αυτή τη σημαντική αγορά, ιδιαίτερα καθώς η τοποθεσία αναμένεται να έχει μεγάλη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια των επερχόμενων θερινών Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε ο CEO Ντέιβιντ Πάουερς.

Coca-Cola

Ο κολοσσός των αναψυκτικών έχει σχέδια για περισσότερες από 70 αγορές όπου η εταιρεία θα φιλοξενήσει ολυμπιακά προγράμματα, με επίκεντρο τη διοργάνωση του Παρισιού 2024, χρησιμοποιώντας ευκαιρίες προσέλκυσης πελατών για να στοχεύσει τους καταναλωτές μέσω διαφόρων εμπειριών, όπως δοκιμές σε καταστήματα.

Procter & Gamble

Ο κατασκευαστής καταναλωτικών προϊόντων, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως και χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, επικεντρώνει το μάρκετινγκ στους αγώνες στις επιμέρους μάρκες του, μεταξύ των οποίων οι πάνες Pampers, τα ξυραφάκια Gillette και το απορρυπαντικό Ariel.

Airbnb

Η εταιρεία ενοικίασης ακινήτων για διακοπές υπογράμμισε ότι κατά την προετοιμασία των Ολυμπιακών Αγώνων αύξησε την προσφορά στην αγορά του Παρισιού κατά 40% σε σχέση με πέρυσι. «Οι διανυκτερεύσεις που έχουν κλειστεί στο Παρίσι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του καλοκαιριού είναι 5 φορές υψηλότερες από ό,τι πριν από έναν χρόνο τέτοια εποχή», σημείωσε ο CEO Μπράιαν Κέσκι.

Uber

Στα τέλη Μαΐου η πλατφόρμα μετακινήσεων Uber παρουσίασε μια σειρά από μέτρα, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεργασίας για την προσφορά κρουαζιέρων στον ποταμό Σηκουάνα, καθώς προσπαθεί να ανταποκριθεί στην εκρηκτική ζήτηση που προκύπτει από τους αγώνες. Θα προσφέρει δωρεάν τις «κρουαζιέρες Uber» από τις 12 Ιουλίου έως τις 3 Αυγούστου, ενώ οι πελάτες μπορούν επίσης να κλείσουν μια ημερήσια εκδρομή, που περιλαμβάνει γευσιγνωσία σαμπάνιας μέσω του λανσαρίσματος «Uber Bubbles».

Levi Strauss

Τον Απρίλιο, η εταιρεία τζιν δήλωσε ότι επαναλειτουργεί το κατάστημα-ναυαρχίδα της στα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού, έναν από τους πιο πολυσύχναστους εμπορικούς προορισμούς στον κόσμο.

On Holding

Η εταιρεία αθλητικών ειδών που υποστηρίζεται από τον Ρότζερ Φέντερερ σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων δύο από τα καταστήματά της θα λειτουργήσουν ως κόμβοι για την κοινότητα του τρεξίματος, που θα συνδεθεί με τους αθλητές τους οποίους χρηματοδοτεί η εταιρεία.

Warner Bros Discovery

Η εταιρεία, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την επιχείρηση direct-to-consumer, δήλωσε ότι θα ξεκινήσει την υπηρεσία streaming Max σε περισσότερες από 25 επιπλέον αγορές στην Ευρώπη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT