Netflix: Αύξηση κερδών και συνδρομητών το δεύτερο τρίμηνο

Netflix: Αύξηση κερδών και συνδρομητών το δεύτερο τρίμηνο

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση, στα 9,56 δισ. δολάρια

2' 25" χρόνος ανάγνωσης

Tα οικονομικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου για τον κολοσσό των ΜΜΕ, Netflix, επιβεβαιώνουν τη θέση του στην κορυφή των ομίλων ροής ταινιών και σειρών. Σε παγκόσμια κλίμακα αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών του 34% σε ετήσια βάση, δηλαδή κατά 8 εκατ. και πλέον, ενώ και ο κλάδος των διαφημίσεων εμφάνισε ανάπτυξη. Συνολικά, η πλατφόρμα ευνοήθηκε από το ότι πέτυχε η εκστρατεία της κατά της τάσης μοιράσματος κωδικών μεταξύ των χρηστών της, αλλά και από τη δημοφιλία των σειρών της «Bridgerton», «Baby Reindeer» και «The Roast of Tom Brady». Θα πρέπει, ωστόσο, να επισημανθεί ότι, αν και τα κέρδη της σε επίπεδο συνδρομών υπερέβησαν τις προβλέψεις των αναλυτών για μόλις 5 εκατ. άτομα, η εταιρεία αναφέρθηκε με αυτοσυγκράτηση στο τρίτο τρίμηνο, επισημαίνοντας ότι προς το παρόν οι διαφημιστικές δραστηριότητές της δεν έχουν αναχθεί σε βασικό μοχλό κερδοφορίας, κάτι το οποίο δεν αναμένεται να συμβεί έως το 2026 τουλάχιστον. Οι διαφημίσεις έχουν καταστεί ένα ολοένα και σοβαρότερο επιχειρηματικό μοντέλο για τον κλάδο των ΜΜΕ, ώστε να ενισχύουν την κερδοφορία τους από τη ροή περιεχομένου. Η τιμή της μετοχής της Netflix έχει ενισχυθεί τα τελευταία τρίμηνα χάρις στην απήχηση της φθηνότερης υπηρεσίας της με διαφημίσεις, πέραν του περιορισμού στη χρήση ενός κωδικού από πολλούς συνδρομητές.

Αθροιστικά ο αριθμός των ανθρώπων που καταβάλλουν συνδρομή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της έφθασε στα 277,65 εκατ. σε παγκόσμια κλίμακα.

Τα συνολικά της έσοδα το δεύτερο τρίμηνο στα 9,56 δισ. δολάρια εναρμονίστηκαν με τις προβλέψεις για 9,53 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη της ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 4,88 δολάρια έναντι 4,74 δολαρίων αντιστοίχως. Αθροιστικά, ο αριθμός των ανθρώπων που καταβάλλουν συνδρομή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της έφθασε στα 277,65 εκατ. σε παγκόσμια κλίμακα την εν λόγω περίοδο, ενώ σύμφωνα με προβλέψεις της StreetAccount, θα ανέρχονταν σε 274,4 εκατ. Εάν δε τα έσοδα της Netflix για το τρίμηνο συγκριθούν με τα αντίστοιχα του 2023, τότε θα διαπιστωθεί μία αύξηση σε ποσοστό 17% χάρις στις συνδρομές κατά κύριο λόγο. Αναφερόμενη η πλατφόρμα ροής περιεχομένου στις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, είπε ότι αναμένει αύξηση 14%-15% έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 13%-15%. Τα καθαρά κέρδη στα 2,15 δισ. δολάρια ήταν αυξημένα από το 1,49 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι το πρώτο τρίμηνο ο όμιλος Netflix είχε προειδοποιήσει το επενδυτικό κοινό ότι δεν θα διαθέτει πλέον στοιχεία συνδρομητικής βάσης σε τριμηνιαίο πλαίσιο ή μέσο όρο εσόδων ανά χρήστη, αρχής γενομένης από το 2025. Κι αυτό διότι θα θεωρεί ως βασικό μέτρο σύγκρισης τα έσοδα, τα περιθώρια λειτουργικών κερδών και τη δέσμευση των χρηστών, ήτοι τον χρόνο που αφιερώνουν στη θέαση/παρακολούθηση. Η πλατφόρμα εξετάζει διαφορετικές στρατηγικές την τελευταία διετία, αφ’ ης στιγμής το 2022 η προσέλκυση νέων μελών επιβραδύνθηκε. Τέλος, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ελληνικής καταγωγής συνδιευθύνων σύμβουλος της, Τεντ Σαράντος, «είμαστε στο πεδίο των ζωντανών μεταδόσεων, διότι τα μέλη μας τις αγαπούν, δείχνουν αφοσίωση και τις απολαμβάνουν… Επίσης, το καλό είναι πως την ίδια προτίμηση δείχνουν και οι διαφημιζόμενοι».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT