Στις συνεργασίες με τράπεζες στρέφονται fintech εταιρείες

Στις συνεργασίες με τράπεζες στρέφονται fintech εταιρείες

Εφαρμογές έξυπνης διαχείρισης αποταμιεύσεων και επενδύσεων και mobile apps, που επιτρέπουν σε παιδιά να αποκτήσουν τον δικό τους τραπεζικό λογαριασμό

1' 51" χρόνος ανάγνωσης

Σε συνεργασίες με τράπεζες στρέφονται νεοφυείς επιχειρήσεις από τον κλάδο του fintech που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, φιλοδοξώντας να επεκταθούν περαιτέρω στην εγχώρια αγορά. Εφαρμογές έξυπνης διαχείρισης αποταμιεύσεων και επενδύσεων, mobile apps που επιτρέπουν σε παιδιά να αποκτήσουν τον δικό τους τραπεζικό λογαριασμό κ.ά. Για τους επενδυτές τo fintech εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς κλάδους, καθώς όπως καταδεικνύουν και τα στοιχεία του Sifted, το πρώτο εξάμηνο του 2024 έχουν χορηγηθεί (μέσω ΑΜΚ και χρηματοδότησης μέσω δανεισμού) σε εταιρείες στην Ευρώπη κοντά στα 8,8 δισ. ευρώ.

Τους 780.000 χρήστες στην Ελλάδα φιλοδοξεί να φτάσει η ελληνικών συμφερόντων startup Plum, που πρόσφατα άντλησε κεφάλαια ύψους 19 εκατ. ευρώ από venture capitals, αλλά και θεσμικούς επενδυτές, στους οποίους περιλαμβάνεται και η Eurobank. Η τράπεζα διατηρεί μειοψηφικό ποσοστό συμμετοχής, έχοντας επενδύσει συνολικά 10 εκατ. ευρώ. Η εφαρμογή της Plum δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εξοικονομούν χρήματα, να αποταμιεύουν αλλά και να επενδύουν σε μετοχές ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίως. Κατόπιν έγκρισης του χρήστη, η Plum αποκτά πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό και μέσω ενός αλγορίθμου σκανάρει τις τραπεζικές του συναλλαγές, αναλύει τα έσοδα και έξοδά του και πραγματοποιεί για λογαριασμό του τακτικές αποταμιεύσεις τις οποίες αποθηκεύει σε ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Η εταιρεία λάνσαρε την υπηρεσία στην Ελλάδα στις αρχές του 2023, ενώ την ίδια χρονιά σύναψε στρατηγική συνεργασία με τη Eurobank, με σκοπό να αποκτήσει πρόσβαση σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. «Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς μεγάλη αγορά», λέει στην «Κ» ο ιδρυτής της εταιρείας Βίκτωρ Τροκούδης. Σε συζητήσεις με παραδοσιακές τράπεζες βρίσκεται και η Woli του Βασίλη Ζούπα, που έχει σχεδιάζει εφαρμογή τραπεζικής αποκλειστικά για τις ανάγκες των παιδιών και των εφήβων ηλικίας 8-18 ετών. Η Woli έχει αναπτύξει μια τραπεζική εφαρμογή μέσω της οποίας τα παιδιά αποκτούν τον δικό τους λογαριασμό, αλλά και τη δική τους χρεωστική κάρτα visa, ενώ έχουν τη δυνατότητα μέσα από υπηρεσίες να εκπαιδευτούν στη διαχείριση των χρημάτων τους. «Στη συνεργασία με τράπεζες σε ωθεί και η ευρύτερη διάθεση των επενδυτών, που δίνουν πλέον από νωρίς έμφαση στην κερδοφορία. Για να επιτευχθεί αυτό, χρειάζεται να χτίσουμε ένα μεγαλύτερο κοινό, κάτι που μπορεί να συμβεί πιο γρήγορα μέσα από συνεργασίες με τράπεζες», αναφέρει ο κ. Ζούπας. Η εταιρεία βρίσκεται στα κινητά περίπου 2.500 οικογενειών σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT