Ο Γιάννης Τσάρας επιστρέφει στον ΟΛΘ

Ενας παλιός γνώριμος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης επιστρέφει στη θέση που άφησε το 2010. Ο λόγος για τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ την περίοδο 2004-2010 Γιάννη Τσάρα, που αναλαμβάνει τώρα την ίδια θέση, μετά την παραίτηση του προκατόχου του Αρι Κόπελαρ

2' 42" χρόνος ανάγνωσης

Ενας παλιός γνώριμος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης επιστρέφει στη θέση που άφησε το 2010. Ο λόγος για τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ την περίοδο 2004-2010 Γιάννη Τσάρα, που αναλαμβάνει τώρα την ίδια θέση, μετά την παραίτηση του προκατόχου του Αρι Κόπελαρ. Η διαφορά είναι ίσως πως σε αυτή τη θητεία έχει πάνω από αυτόν ως εκτελεστικό πρόεδρο και με πολύ μεγάλη εμπειρία στα λιμάνια τον Θανάση Λιάγγο. Οχι πως λείπει η εμπειρία στον Γ. Τσάρα, αφού μεταξύ άλλων ήταν CEO κατά τον διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης του 2009, που έκανε η κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή, ο οποίος τελικά ματαιώθηκε από την κυβέρνηση Γιώργου Α. Παπανδρέου. Τότε είχε ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής η κοινοπραξία της Hutchison με τον όμιλο Λαυρεντιάδη. Ομιλος στον οποίον θήτευσε τελικά και ο ίδιος ο Γ. Τσάρας ως γενικός διευθυντής της PFIC (πρώην Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων στην Καβάλα) από το 2010 που απομακρύνθηκε από τον ΟΛΘ έως σήμερα.

Ευρωπαϊκή έκθεση για την απορρόφηση πόρων

Με μια έκθεση που αναμένεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα εγκαινιάζει τη νέα σεζόν, μετά τις διακοπές του καλοκαιριού, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο. Συγκεκριμένα, στις 2 Σεπτεμβρίου πρόκειται να παρουσιάσει έκθεση για το πώς έχουν απορροφηθεί και αξιοποιηθεί από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα μέχρι στιγμής έχει εκταμιεύσει το 48,4% του συνόλου των πόρων που δικαιούται, με την κριτική να επικεντρώνεται κυρίως στο ότι τα χρήματα καθυστερούν να φτάσουν στην πραγματική οικονομία. 

Εξι νέοι προορισμοί για τη Sky Express

Με έξι νέους προορισμούς διευρύνει το δίκτυό της η Sky Express. Σταδιακά από τον προσεχή Οκτώβριο η αεροπορική θα πραγματοποιεί πτήσεις από και προς Πράγα, Βιέννη, Κωνσταντινούπολη, Τιφλίδα, Ερεβάν και Τίρανα. Μετά τις συγκεκριμένες προσθήκες, η Sky Express ενισχύει σε 21 τον αριθμό των διεθνών προορισμών της, οι οποίοι αυξάνονται σε 54, συμπεριλαμβανομένων των δρομολογίων στο εσωτερικό της Ελλάδας. Η αεροπορική παρέλαβε πρόσφατα κι ένα καινούργιο αεροσκάφος ATR 72-600.

Εργα αποκατάστασης στις πισίνες του ΟΑΚΑ

Πλήρως αναμένεται να αποκατασταθούν οι αγωνιστικές πισίνες στο ΟΑΚΑ, που εμφανίζουν πολύ μεγάλες βλάβες λόγω διάβρωσης. Η μονάδα συμβάσεων στρατηγικής σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα υλοποιήσει τις απαιτούμενες εργασίες δομικής αποκατάστασης και ενισχύσεων, με το έργο να είναι προϋπολογισμού 2,8 εκατ. ευρώ. Η διάβρωση στις εγκαταστάσεις είναι σε τέτοιο βαθμό που έχει προκαλέσει πλήρη αποδιοργάνωση του σκυροδέματος στα σημεία που βρίσκονται οι βατήρες. Οι υποψήφιοι πρέπει μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου να καταθέσουν προσφορές.

Ο Γιάννης Τσάρας επιστρέφει στον ΟΛΘ-1

Κανονικά τα δρομολόγια στον προαστιακό

Διευκρινίσεις για το συμβάν –στο οποίο αναφέρθηκε η «Κ» (23/8)– σχετικά με το πρόβλημα που παρουσίασε αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο – Αίγιο και την υποκατάστασή του με λεωφορεία δίνει η Hellenic Train: «Συγκεκριμένα το πρωί της 22ας Αυγούστου περίπου στις 10.00 π.μ., το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο – Αίγιο παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα. Κατόπιν εντολής του Help Desk της Hellenic Train, το τρένο αποσύρθηκε άμεσα από την κυκλοφορία για λόγους ασφαλείας. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με μισθωμένα λεωφορεία, προκειμένου να αποφευχθεί περαιτέρω ταλαιπωρία και καθυστερήσεις. Η αντικατάσταση του συρμού δεν κατέστη εφικτή διότι η μετακίνηση άλλου συρμού από την Αθήνα, δεδομένης της περιορισμένης χωρητικότητας γραμμής, θα προκαλούσε σοβαρές καθυστερήσεις στον προαστιακό, με συνέπεια την επιπλέον ταλαιπωρία περισσότερων επιβατών». Παράλληλα, αναφέρει πως «τα δρομολόγια Κιάτο – Αίγιο εκτελούνται κανονικά με συρμούς της εταιρείας».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT