H Alibaba επενδύει σε ελληνική startup

Ο «βοηθός» τεχνητής νοημοσύνης της startup Connectly.ai κέρδισε την εμπιστοσύνη του κινεζικού γίγαντα

2' 23" χρόνος ανάγνωσης

Στον «βοηθό» τεχνητής νοημοσύνης της startup Connectly.ai ποντάρει ο κινεζικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, που επένδυσε, μαζί με άλλους διεθνείς επενδυτές, 20 εκατ. δολάρια στην εταιρεία των Στέφανου Λουκάκου και Yandong Liu. Βασική επιδίωξη της startup έπειτα από αυτή την επένδυση είναι να επεκταθεί περαιτέρω στην Αμερική και στην Ευρώπη, να ενισχύσει την ομάδα της –και την εν Ελλάδι βάση της–, αλλά κυρίως να αναπτύξει την τεχνολογία ΑΙ. «Θα συνεχίσουμε να εκπαιδεύουμε το δικό μας σύστημα ΑΙ. Χρειάζεται δουλειά, κεφάλαια αλλά και καλούς μηχανικούς για να βελτιωθεί το προϊόν μας. Επίσης, μέσω της συνεργασίας με την Alibaba προσπαθούμε να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο», δηλώνει στην «Κ» ο Στέφανος Λουκάκος, πρώην επικεφαλής του Messenger Business στη Facebook, πρώην γενικός διευθυντής της Google και πρώην CEO στην Ηellas Online. Προς το παρόν η εταιρεία, με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, αριθμεί 70 εργαζομένους, με σκοπό να τους διπλασιάσει τα επόμενα χρόνια. «Θέλουμε να κάνουμε την Ελλάδα hub, να προσλάβουμε περισσότερο κόσμο».

Μιλώντας για την τεχνολογία της εξηγεί πως «με την πλατφόρμα που έχουμε αναπτύξει βοηθάμε εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και εταιρείες λιανεμπορίου να πουλάνε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε οποιαδήποτε πλατφόρμα μηνυμάτων, όπως WhatsApp, SMS, Messenger κ.λπ. Παράλληλα αναπτύσσουμε AI assistants, μέσω των οποίων δημιουργούνται δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών – πελατών με σκοπό να δοθούν λύσεις στα προβλήματα του πελάτη. Αντιθέτως, πολλές φορές η επικοινωνία με τα γνωστά chatbots είναι άσκοπη, χωρίς καμία αξία», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Λουκάκος. Η startup συνδέεται με το backend της εταιρείας και αντλεί πληροφορίες –στις οποίες έχει δώσει ο πελάτης τη συγκατάθεσή του– σχετικά με τις αγορές του, τις προτιμήσεις του κ.λπ., και έτσι βοηθάει τους retailers να προσαρμόζουν τα μηνύματα που λαμβάνουν οι πελάτες τους. «Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης μπορεί να αγοράσει καινούργιο προϊόν, να επιστρέψει κάποιο άλλο κ.ά.».

«Η Alibaba είναι ένα τεράστιος retailer με εκατομμύρια προϊόντα σε όλες τις χώρες του κόσμου. Ετσι, η ίδια ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τους δικούς μας AI assistant προκειμένου οι retailers που είναι ενταγμένοι στην πλατφόρμα να συνομιλούν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους». Η εταιρεία «τρέχει» με τριψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης –φέτος αναπτύσσεται 100%– και αριθμεί περίπου 300-350 πελάτες, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται μεγάλες εταιρείες, όπως η Falabella, ο μεγαλύτερος retailer στη Λατινική Αμερική, καθώς και άλλοι πελάτες από την Ινδονησία, τη Μέση Ανατολή κ.λπ. «Το ΑΙ δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο με μικρότερο κόστος για τις επιχειρήσεις. Ετσι δεν χρειάζεται να απασχολούν αρκετούς εργαζομένους για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους», τονίζει. Κατά τον ίδιο, «η τεχνητή νοημοσύνη είναι της μόδας, αλλά λίγες εταιρείες φτιάχνουν εφαρμογές ΑΙ για τις επιχειρήσεις. Εμείς είμαστε μία από αυτές και η ζήτηση είναι μεγάλη». Εκτός από την Alibaba που αποτέλεσε κύριο επενδυτή, στον γύρο χρηματοδότησης (series B) συμμετείχαν οι Unusual Ventures, Volpe Capital, RX Ventures, Falabella Ventures, καθώς και ιδιώτες επενδυτές, όπως ο Φίλιππος Κούρκουλος.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT