Σε επέκταση δικτύου της efood local στοχεύει η efood

Σε επέκταση δικτύου της efood local στοχεύει η efood

1' 55" χρόνος ανάγνωσης

Σε ενίσχυση της παρουσίας της στη μικρή λιανική και δη στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων προχωρεί η efood, μέσω της δημιουργίας των καταστημάτων efood local. Εδώ και μερικές εβδομάδες λειτουργεί το πρώτο κατάστημα νέου τύπου, στο Γουδί, κοντά στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», ενώ τις επόμενες ημέρες θα λειτουργήσει το δεύτερο efood local επί της λεωφόρου Πεντέλης στο Χαλάνδρι. Τα δύο πρώτα καταστήματα είναι εταιρικά, ενώ αναλόγως της πορείας τους θα ακολουθήσει το πλάνο ανάπτυξης εντός του α΄ εξαμήνου του 2025.

Ας σημειωθεί ότι ήδη η efood έχει παρουσία στη μικρή λιανική ποικιλοτρόπως: πρώτον, όταν εξαγόρασε τις εταιρείες του ομίλου Μούχαλη απέκτησε το δίκτυο καταστημάτων Kiosky’s, τα οποία αναπτύσσονται με τη μέθοδο του franchising.

Δεύτερον, διαθέτει το δικό της ηλεκτρονικό μίνι μάρκετ μέσω της πλατφόρμας efood και τρίτον, αποτελεί βασικό προμηθευτή της μικρής λιανικής έχοντας εξαγοράσει από τον όμιλο Μούχαλη την εταιρεία χονδρικής «Αλφα Διανομές Α.Ε.».

Για ποιο λόγο λοιπόν θέλει να διευρύνει το αποτύπωμά της στη μικρή λιανική; Κατ’ αρχάς, πρόκειται για μια αγορά η οποία, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Χάρη Τάκα, αριθμεί ένα δίκτυο περίπου 10.000 καταστημάτων με στον συνολικό της τζίρο να εκτιμάται σε περίπου 2 δισ. ευρώ.

Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη στο Γουδί, ενώ σύντομα ανοίγει δεύτερο επί της λεωφόρου Πεντέλης στο Χαλάνδρι.

Και μπορεί μετά την COVID-19 να υποχώρησε σημαντικά ο αριθμός των περιπτέρων, που επίσης υπάγονται στην κατηγορία της μικρής λιανικής, δεν συνέβη όμως το ίδιο με τα μίνι μάρκετ ή τα λεγόμενα convenience stores (καταστήματα ευκολίας), στα οποία έχουν εισέλθει δυναμικά και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Ο ίδιος δε, κατά τη χθεσινή παρουσίαση στα ΜΜΕ του πρώτου efood local, απέκρουσε το επιχείρημα περί κινδύνου «κανιβαλισμού» των καταστημάτων kiosky’s, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για διαφορετικούς τύπους καταστημάτων.

Τα efood local διαθέτουν μεγαλύτερο αριθμό κωδικών, πάνω από 2.000, και μάλιστα πολλούς νέους κωδικούς που δεν διαθέτουν άλλα φυσικά καταστήματα (ενδεικτικά τα αναψυκτικά Mentos και Chupa Chups, τα ταϊβανέζικα σνακ Moji κ.ά.). Εχουν διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, με το κατάστημα στο Γουδί να λειτουργεί από τις 7 π.μ. έως τη 1 π.μ., ενώ το κυριότερο δίνουν μεγάλη έμφαση στα σνακ, στα ροφήματα, ακόμη και στα έτοιμα γεύματα.

Σε αντίθεση με τα άλλα μίνι μάρκετ διαθέτουν εγκαταστάσεις bake off για το ψήσιμο κατεψυγμένων γευμάτων, ενώ έχουν αναπτύξει γεύματα ιδιωτικής ετικέτας, κάτι που δεν αποκλείεται να επεκταθεί αργότερα και σε άλλα προϊόντα.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT