SMS στο κινητό από το Δημόσιο για θέματα καθημερινότητας

SMS στο κινητό από το Δημόσιο για θέματα καθημερινότητας

Το ΕΜΕπ έχει ήδη αποστείλει μηνύματα σε 50.000 πολίτες

1' 43" χρόνος ανάγνωσης

Περίπου 50.000 μηνύματα στάλθηκαν είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mails) είτε μέσω SMS σε κινητά, σε ισάριθμους πολίτες κατά τους δύο πρώτους μήνες πιλοτικής λειτουργίας του Κέντρου Ειδοποιήσεων του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

Στο ΕΜΕπ βασίζονται και οι εφαρμογές που θέτει σε λειτουργία, μέσω της πύλης gov.gr, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου. Δημιουργήθηκε την περίοδο της πανδημίας, περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας κάθε φυσικού προσώπου και φιλοξενείται στις υποδομές κυβερνητικού νέφους (g-cloud) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) με επικεφαλής τον Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο.

Με βάση το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας δημιουργήθηκε η ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας πολίτη – Δημοσίου, μέσω της οποίας φορείς του Δημοσίου μπορούν να στέλνουν ειδοποιήσεις στους πολίτες, είτε μέσω email είτε μέσω SMS.

Μέσω του Κέντρου Ειδοποιήσεων, όπως εξηγεί ο κ. Αναγνωστόπουλος, είναι δυνατή η αποστολή προς τους πολίτες στοχευμένων ειδοποιήσεων, η ενημέρωσή τους για την εξέλιξη μιας υπόθεσής τους ή η υπενθύμιση ότι εκκρεμεί η τακτοποίηση κάποιας υποχρέωσής τους.

Για παράδειγμα, τα Χανιά είναι από τους πρώτους δήμους που έκανε χρήση του Κέντρου Ειδοποιήσεων, επιτυγχάνοντας να αυξήσει τη συμμετοχή των δημοτών του (μέσω ειδικής πλατφόρμας της Διαδημοτικής Επιχείρησης Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων – ΔΕΔΙΣΑ) στο εγχείρημα της επαναχρησιμοποίησης προϊόντων.

Επίσης, ο Δήμος Θεσσαλονίκης χρησιμοποίησε το Κέντρο Επικοινωνίας για να προωθήσει την ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης των δημοτών του e-politis, στο πλαίσιο και του μνημονίου συνεργασίας με τη ΓΓΠΣΨΔ για δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που «απαντούν» στις υπηρεσιακές ανάγκες του δήμου.

Αυτού του είδους η επικοινωνία στέφθηκε με επιτυχία, όπως αναφέρουν οι επαΐοντες, δεδομένου ότι εντός 48 ωρών από την αποστολή της ενημέρωσης, σχεδόν όλοι οι παραλήπτες είχαν επισκεφθεί τον ιστότοπο.

Με στόχο την ενίσχυση της υιοθέτησης του νέου αυτού εργαλείου επικοινωνίας πολιτών – διοίκησης, μέσω του κέντρου διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΨΔ, φορείς του Δημοσίου είναι σε θέση να αξιοποιούν το Κέντρο Ειδοποιήσεων για την επαφή με το κοινό, αλλά κάνοντας χρήση των δικών τους ψηφιακών υπηρεσιών. Μέσω δηλαδή της διαλειτουργικότητας ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης αξιοποιεί τα στοιχεία του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας για να εξασφαλίσει την άμεση επικοινωνία με τους δημότες του για ζητήματα όπως η ρύθμιση θεμάτων βεβαίωσης και είσπραξης εσόδων.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT