Επεκτείνεται σε νέα προϊόντα η «Βίκος»

Επεκτείνεται σε νέα προϊόντα η «Βίκος»

Εισέρχεται και στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού – Συνεχίζονται οι κινήσεις βελτίωσης του δικτύου διανομής

2' 31" χρόνος ανάγνωσης

Μετά το νερό και τα αναψυκτικά, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (γνωστή περισσότερο ως «Βίκος») εισέρχεται και στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού, μια κατηγορία η οποία τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση στην Ελλάδα λόγω της επικράτησης υψηλών θερμοκρασιών πολλές ημέρες στη διάρκεια του έτους. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος, σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η εν λόγω κατηγορία καταγράφει ανάπτυξη πάνω από 10%, μεγαλύτερη από αυτή που καταγράφει η κατηγορία των αναψυκτικών.

Η είσοδος της ηπειρωτικής εταιρείας στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού γίνεται με τρεις κωδικούς, με τα σχετικά προϊόντα να βρίσκονται ήδη στα ράφια δύο αλυσίδων σούπερ μάρκετ (ΑΒ και «Κρητικός»), ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η είσοδος και στις λοιπές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ.

Ανεξαρτήτως της πορείας του παγωμένου τσαγιού, κεντρικός στόχος της εταιρείας παραμένει η διεύρυνση της παρουσίας της σε όλη την Ελλάδα και κυρίως η ενίσχυση των πωλήσεών της στα πιο δύσκολα –λόγω ισχυρού ανταγωνισμού– κανάλια της εστίασης και της μικρής λιανικής (κυρίως περίπτερα). Προς αυτή την κατεύθυνση αφενός έχει αυξήσει τα ψυγεία της, τα οποία πλέον φτάνουν τα 10.000 σε όλη την Ελλάδα, με την τοποθέτηση επιπλέον 2.000 ψυγείων μέσα στο 2024, αφετέρου δημιουργεί κόμβους logistics έτσι ώστε να βελτιώσει σημαντικά τον εφοδιασμό της αγοράς, διαθέτοντας επαρκείς ποσότητες και σε λίγο χρόνο. Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Παύλος Σεπετάς, διευθυντής λειτουργιών και τεχνολογίας της εταιρείας, ο χρόνος εξυπηρέτησης των μεταφορών έχει μειωθεί κατά 80%, σημείο εξαιρετικά κρίσιμο σε περιόδους υψηλής ζήτησης, όπως είναι το καλοκαίρι.

Οι κινήσεις βελτίωσης του δικτύου διανομής σε συνδυασμό με τη συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική και ταυτόχρονα την εξομάλυνση του κόστους των πρώτων υλών το 2023 είχε ως συνέπεια την αύξηση του κύκλου εργασιών, καθώς και των κερδών της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε το 2023 στα 118,02 εκατ. ευρώ έναντι 105,04 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 12,35%. Το 2021 ο τζίρος της εταιρείας είχε διαμορφωθεί σε επίπεδα κάτω των 100 εκατ. ευρώ και συγκεκριμένα στα 91,45 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων το 2023 υπερτριπλασιάστηκαν, καθώς από 4,05 εκατ. ευρώ το 2022 διαμορφώθηκαν πέρυσι σε 13,61 εκατ. ευρώ. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι έστω και οριακά βρέθηκαν κάτω από τα επίπεδα του 2021 (13,68 εκατ. ευρώ). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 2023 συνεχίστηκε η αύξηση των εργαζομένων (μόνιμο προσωπικό και όχι εποχικό) στην εταιρεία, φτάνοντας τα 552 άτομα από 512 το 2022 και 449 το 2021. Εξέλιξη που η εταιρεία αποδίδει στα κίνητρα που δίνει για την προσέλκυση εργαζομένων –ακόμη και από το εξωτερικό– για να εργασθούν και να μείνουν μόνιμα στα Ιωάννινα. Προς αυτή την κατεύθυνση, μάλιστα, σχεδιάζει και πρόγραμμα κατάρτισης σε συνεργασία με ιδιωτικές εκπαιδευτικές σχολές.

Την ίδια ώρα συνεχίζονται, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι επενδύσεις της εταιρείας, οι οποίες συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Από τη συνολική επένδυση ύψους 62,8 εκατ. ευρώ υλοποιούνται ήδη έργα ύψους 42,5 εκατ. ευρώ, επτά μόλις μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής δανειακής σύμβασης. Με τις νέες επενδύσεις αναμένεται να αυξηθεί κατά 20% η δυναμικότητα των εργοστασίων, με την εταιρεία να σχεδιάζει ήδη το επόμενο επενδυτικό πλάνο.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT