Επιλέγουν Aegean για τη συντήρηση αεροσκαφών

Επιλέγουν Aegean για τη συντήρηση αεροσκαφών

Αεροπλάνα ξένων αεροπορικών στη νέα τεχνική βάση για επισκευές

3' 31" χρόνος ανάγνωσης

Στον παγκόσμιο απαιτητικό στίβο των υπηρεσιών παροχής συντήρησης αεροσκαφών εισέρχεται η Aegean, έχοντας εγκαινιάσει πρόσφατα τη νέα τεχνική βάση της, που βρίσκεται στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στη θέση ενός παλιού υπόστεγου των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Εκεί βρίσκεται και το πρώτο κέντρο προσομοιωτών πτήσεων και εκπαίδευσης πληρωμάτων στην Ελλάδα, που αντιπροσωπεύει, μαζί με την τεχνική βάση, επένδυση 140 εκατ. ευρώ.

Το χάνγκαρ της Aegean, που φιλοξενεί στην οροφή του το μεγαλύτερο αυτού του είδους φωτοβολταϊκό πάρκο, με έκταση 25.000 τετραγωνικών μέτρων, θα υποδεχθεί τις επόμενες ημέρες αεροσκάφη της Lufthansa, σύμφωνα με πληροφορίες. Τα αεροπλάνα τρίτων αερομεταφορέων τείνουν να αυξάνονται. Hδη, κατά τη δημοσιογραφική ξενάγηση την περασμένη εβδομάδα στις εγκαταστάσεις, αεροσκάφος της κυπριακής TUS Airways βρισκόταν στο hub της ελληνικής αεροπορικής. Ρωγμές στο πάτωμα και διαβρώσεις λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ή εξαιτίας εκδήλωσης κεραυνών είναι ορισμένες από τις βλάβες που επισκευάζουν οι μηχανικοί της Aegean Technics, του βραχίονα παροχής υπηρεσιών συντήρησης της Aegean. Είναι όμως σε θέση να λύνουν και να τοποθετούν αυτόνομα και κυρίως χειροκίνητα ακόμη κι έναν… ολόκληρο κινητήρα, όπως έχει κάνει, για λογαριασμό μεγάλης ξένης αεροπορικής, ο μηχανικός και διευθυντής συντήρησης της Aegean Technics Χρήστος Νάτσιος.

Είναι κοινός τόπος για τους ειδικούς πως, πέρα από την αυστηρή τήρηση των πρωτοκόλλων των διαδικασιών συντήρησης και την υψηλή ποιότητα της υλικοτεχνικής υποδομής, είναι καταλυτικής σημασίας η εμπειρία και η τεχνογνωσία του έμψυχου δυναμικού, εν προκειμένω των μηχανικών.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία, αλλά και για εμένα ως μηχανικό, έχοντας συναίσθηση της τεράστιας ευθύνης που ο ρόλος και η θέση επιβάλλει, είναι να καταφέρεις να καλλιεργήσεις τις κατάλληλες δεξιότητες αλλά και κουλτούρα συνεργασίας στους μηχανικούς που δουλεύουν και θα εργάζονται στην τεχνική μας βάση. Ειδικά σε μια ομάδα η οποία σταθερά μεγαλώνει καθώς αναπτύσσουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Νάτσιος.

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν μπορούμε να ολοκληρώνουμε και τις πλέον σύνθετες εργασίες, λέει ο διευθυντής συντήρησης της Aegean Technics Χρήστος Νάτσιος.

Σήμερα στην τεχνική βάση της Aegean απασχολούνται περίπου 400 εργαζόμενοι, αριθμός αυξημένος κατά 20% και 50% συγκριτικά με το 2023 και το 2019, αντιστοίχως. Στόχος της εταιρείας είναι ο αριθμός του προσωπικού να αυξάνεται κατά 10% ετησίως, αγγίζοντας τα 600 έως 700 άτομα σε ορίζοντα πενταετίας.

«Η συντήρηση ενός αεροσκάφους απαιτεί συνεργασία και γίνεται πάντοτε ομαδικά, σε συνθήκες και χρόνους που δεν είναι πάντα προβλέψιμοι. Γι’ αυτό, το να καταφέρεις να δημιουργείς μηχανικούς αλλά και ομάδες που έχουν όχι μόνο τις τεχνικές ικανότητες –που αναμφισβήτητα πρέπει να διαθέτουν και να επικαιροποιούν διαρκώς σε έναν κλάδο με απαιτήσεις για υψηλή τεχνική κατάρτιση και διαρκή ενημέρωση όπως ο δικός μας–, αλλά και την ικανότητα να συνεργάζονται και να δίνουν λύσεις, αποτελεί το μεγαλύτερο εχέγγυο της δουλειάς. Και βέβαια, μια από τις θεμελιώδεις και αδιαπραγμάτευτες αρχές μας», προσθέτει ο κ. Χρήστος Νάτσιος.

Πενήντα εργαζόμενοι στην τεχνική βάση έχουν αποφοιτήσει από τη Σχολή Μηχανικών της Olympic Air, ενώ τον Οκτώβριο θα ξεκινήσουν να απασχολούνται και οι πρώτοι 27 απόφοιτοι του προγράμματος υποτροφιών μηχανικών που ξεκίνησε το 2022.

«Ολοι εμείς που αγαπάμε να δουλεύουμε πάνω στο αεροπλάνο, καθώς προϋπόθεση για να γίνεις μηχανικός είναι να αγαπάς και να παθιάζεσαι με τη δουλειά αυτή, χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν μπορούμε να ολοκληρώνουμε και τις πλέον σύνθετες εργασίες συντήρησης. Οταν μπορούμε με τη δουλειά μας να διατηρούμε ένα αεροσκάφος σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής. Οταν μπορούμε να εκτελούμε, στη δική μας τεχνική βάση, με τη δική μας ομάδα, εργασίες που μέχρι πρότινος στέλναμε στο εξωτερικό. Οταν οι άνθρωποί μας εξελίσσονται και όταν οι ομάδες μας βγάζουν τη δουλειά με αρτιότητα και μεράκι. Οταν βλέπουμε ότι οι νέοι συνάδελφοι αγαπούν εξίσου ή και περισσότερο από εμάς το αεροπλάνο και το να δουλεύουν σε αυτό. Οταν ακόμη και οι κατασκευαστές που επιβλέπουν και εγκρίνουν τις εργασίες μας μάς αναγνωρίζουν για την ποιότητα της δουλειάς μας, την επιμέλεια, την αρτιότητα και την αποτελεσματικότητά μας. Αυτό το έχουμε επιτύχει μέχρι τώρα τόσο για τις καθημερινές εργασίες μας όσο και για τις μεγαλύτερες και πιο βαριές συντηρήσεις που πραγματοποιούμε ή και για δύσκολες, ειδικού τύπου επισκευές που έχουμε αναλάβει σε δικά μας αεροσκάφη αλλά και αεροσκάφη πελατών», καταλήγει ο κ. Νάτσιος.

Η νέα τεχνική βάση διαθέτει δυνατότητα διενέργειας βαριάς συντήρησης και επισκευής για έως 12 αεροσκάφη και πτητικά μέσα διαφόρων τύπων. Στην πλήρη ανάπτυξή της θα παρέχει περίπου 500.000 ώρες βαριάς συντήρησης ετησίως.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT