Οι βασικές προτεραιότητες του ομίλου ΟΤΕ έως το 2030

Οι βασικές προτεραιότητες του ομίλου ΟΤΕ έως το 2030

Οι στόχοι που έχουν τεθεί για οπτικές ίνες, 5G, Cosmote TV, εταιρικούς πελάτες και επέκταση σε νέες αγορές

2' 6" χρόνος ανάγνωσης

Πέντε βασικές προτεραιότητες περιλαμβάνει η στρατηγική ανάπτυξης του ΟΤΕ, με χρονικό ορίζοντα το 2030, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες στους εργαζομένους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του τηλεπικοινωνιακού ομίλου Κώστας Νεμπής. «Το νέο όραμα του ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα να οδηγήσει και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη», σημείωσε. Προς την κατεύθυνση αυτή, ο κ. Νεμπής έθεσε πέντε στόχους ανά ισάριθμους τομείς. Συγκεκριμένα, στα δίκτυα οπτικών ινών, επιδιώκεται η κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, μέσω επενδυτικού πλάνου άνω των 3 δισ., δίνοντας έμφαση στη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε FTTH (οπτική ίνα μέχρι το σπίτι). Στα δίκτυα πέμπτης γενιάς (5G), προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος 3,5 GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών. Στη συνδρομητική τηλεόραση (Cosmote TV), στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης κοντά στον μέσο όρο της Ε.Ε., γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις πρόσφατες συμφωνίες ανταλλαγής αθλητικού περιεχομένου με Nova και Netflix.

Στον τομέα των εταιρικών πελατών, ο ΟΤΕ θα εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα πληροφορικής (ICT) τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Ταυτόχρονα, σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε η Cosmote με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (ELTRUN). Τέλος, σημαντική προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (Cosmote Ιnsurance, Box, Payzy) και η ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.

Σε συνέχεια του μετασχηματισμού της εταιρείας επί των ημερών του Μ. Τσαμάζ, επόμενο βήμα είναι η περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών. Οπως και η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, τεχνολογίες ψηφιακού νέφους (cloud) και αυτοματισμούς.

Σύμφωνα με τον CEO, η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Οπως σημείωσε ο κ. Νεμπής, «κοινός παρονομαστής σε όλη αυτή την πορεία είναι οι άνθρωποι της εταιρείας και γι’ αυτό θέλει ο όμιλος ΟΤΕ να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες στη χώρα».

Κλείνοντας, ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ εξέφρασε την πεποίθηση πως οι υψηλοί στόχοι θα αποτελέσουν πρόκληση και έμπνευση για τους ανθρώπους της εταιρείας και σημείωσε πως «με οδηγό το όραμά μας, τις αξίες μας και όλα όσα έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια, θέλω να χτίσουμε μαζί τον ΟΤΕ του 2030».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT