Στα 49,6 εκατ. ανήλθε στο εννεάμηνο ο τζίρος της «Παπουτσάνης»

Στα 49,6 εκατ. ανήλθε στο εννεάμηνο ο τζίρος της «Παπουτσάνης»

Αύξηση του κύκλου εργασιών για το σύνολο του έτους σε σύγκριση με το 2023 αναμένει η εταιρεία

1' 47" χρόνος ανάγνωσης

Με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 5% έκλεισε το εννεάμηνο για την «Παπουτσάνης», με τη διοίκηση της εταιρείας να αναμένει συνολικότερα μεγαλύτερο τζίρο για το 2024 σε σύγκριση με την περυσινή χρονιά. Σημειώνεται ότι το 2023 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 62,27 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 12% σε σύγκριση με το 2022, έχοντας καταφέρει ωστόσο να ενισχύσει την κερδοφορία της κατά διψήφιο ποσοστό.

Η ενίσχυση του τζίρου στο φετινό εννεάμηνο καθώς και η εκτίμηση για αύξησή του το 2024 σε σύγκριση με το 2023 είναι κυρίως αποτέλεσμα των νέων συνεργασιών που έχει ξεκινήσει η εταιρεία για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων. Μάλιστα η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία, ενώ έχουν ήδη συμφωνηθεί νέες συνεργασίες με υφιστάμενους πελάτες, οι οποίες θα ενισχύσουν τον κύκλο εργασιών το επόμενο έτος.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2024 διαμορφώθηκε σε 49,6 εκατ. ευρώ από 47,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2023, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού τζίρου.

Σε ό,τι αφορά τα επώνυμα προϊόντα, οι πωλήσεις κατέγραψαν ανάπτυξη 14% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο σήμα «Αρκάδι», που με την είσοδό του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 80%. Εξαιρώντας το «Αρκάδι», οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης «Παπουτσάνης» εμφανίζουν αύξηση 2% σε σχέση με το πρώτο εννεάμηνο του 2023, οδηγούμενες κυρίως από τις εξαγωγές, οι οποίες καταγράφουν ανάπτυξη κατά 28%. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων «Παπουτσάνης» αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το τελευταίο τρίμηνο του 2024, μέσω του εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου προϊόντων.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων υποχώρησαν κατά 5% λόγω της εξέλιξης των πωλήσεων ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό. Από την άλλη, οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων «Παπουτσάνης» κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 10%, με τις εξαγωγές να αυξάνονται κατά 70%.

Οι πωλήσεις από προϊόντα τρίτων (φασόν και ιδιωτική ετικέτα) παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι στο εννεάμηνο, ενώ οι πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14%.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT