Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα έχουν ενταχθεί στη λίστα μείωσης τιμών

Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα έχουν ενταχθεί στη λίστα μείωσης τιμών

1' 51" χρόνος ανάγνωσης

Τη λίστα με τα 123 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν ενταχθεί μέχρι τώρα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών από 6% έως 15% έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης.

Οπως έγραφε σήμερα η «Κ», τις επόμενες εβδομάδες θα ενταχθούν σε αυτή την πρωτοβουλία και άλλοι κωδικοί, ώστε συνολικά να ξεπεράσουν τους 600.

Αν και οι προμηθευτές έχουν δεσμευθεί ότι οι μειώσεις τιμών θα διαρκούν τουλάχιστον για 2 μήνες, εκτιμάται ότι τελικά η διάρκειά τους θα είναι μεγαλύτερη, 3-4 μήνες, όπως επισήμανε μιλώντας στην «Κ» ο γενικός διευθυντής της Ενωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) Απόστολος Πεταλάς.

Η προβολή των κωδικών που θα διατίθενται σε μειωμένες τιμές καθώς και η ενημέρωση του κοινού θα γίνονται με βάση τον τρόπο που επιθυμεί κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ σε συνεννόηση με τους συνεργαζόμενους προμηθευτές.

Δεν θα υπάρχει, με άλλα λόγια, κάποια κοινή σήμανση, όπως είχε γίνει με το μέτρο «μόνιμη μείωση τιμής» που είχε ληφθεί από τον προκάτοχο του κ. Θεοδωρικάκου στο υπουργείο Ανάπτυξης, τον κ. Κ. Σκρέκα. Σημειώνεται ότι οι μειωμένες τιμές θα ισχύουν και στα ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο πληθωρισμός διαμορφώθηκε τον Σεπτέμβριο σε 2,9%, ενώ ο λεγόμενος πληθωρισμός των τροφίμων ήταν 3,2%.

H λίστα

Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα έχουν ενταχθεί στη λίστα μείωσης τιμών-1

Οπως δήλωσε πριν από λίγο ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος στον ΣΚΑΪ, «δεν θα σταματήσουμε ποτέ την προσπάθεια για την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών και αναφέρθηκε στους τρεις βασικούς πυλώνες της πολιτικής του υπουργείου Ανάπτυξης: από τους επιχειρηματίες απαιτείται κοινωνική ευθύνη –και είναι καλή η πράξη με τη μείωση τιμών που ανακοίνωσαν, σημείωσε–, η πολιτεία κάνει ελέγχους, παρά τις δυσκολίες στους ελεγκτικούς μηχανισμούς, και οι πολίτες θα πρέπει να αξιοποιούν τη δύναμη που έχουν αγοράζοντας από εκεί που τους συμφέρει».

«Αυτός ο συνδυασμός θα φέρει και άλλα αποτελέσματα. Αν θέλουμε να πηγαίνουμε μπροστά, πρέπει να παράγουμε καλύτερα και περισσότερα και να δώσουμε δυνατότητες στις νέες γενιές», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.  

Στο μεταξύ, όπως δήλωσε χθες στην ΕΡΤ ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή: «Βλέπουμε ότι υπάρχει μια ανταπόκριση από τις επιχειρήσεις, έχουμε την προσδοκία ότι θα έχουμε περισσότερους ακόμα κωδικούς πολύ σύντομα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Ενωσης Σούπερ Μάρκετ, φαίνεται ότι αυτοί θα ξεπεράσουν τους 600».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT