Σημαντική αύξηση κερδών για την «Παπουτσάνης»

Σημαντική αύξηση κερδών για την «Παπουτσάνης»

Στο εννεάμηνο ενισχύθηκαν κατά 41%, ως αποτέλεσμα και της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που προβλέπουν φοροαπαλλαγές

2' 24" χρόνος ανάγνωσης

Με αύξηση πωλήσεων κατά 5%, αλλά πολύ πιο σημαντική ενίσχυση των κερδών, κατά 41%, έκλεισε το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου για την «Παπουτσάνης». Βασική αιτία για τη σημαντική κερδοφορία αποτελεί και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος, απόρροια της ενίσχυσης μέσω φοροαπαλλαγών λόγω ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων, κάτι που –αν μη τι άλλο– δείχνει και το όφελος που έχουν οι μεγάλες εταιρείες από τέτοιου τύπου κίνητρα. Ρόλο, επίσης, διαδραμάτισε το γεγονός ότι πλέον η εταιρεία δίνει ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα στα επώνυμα προϊόντα, προϊόντα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, ενώ ενισχύει περαιτέρω τις συνεργασίες με πολυεθνικούς «παίκτες» για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τους.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ανήλθε στα 49,6 εκατ. ευρώ (έναντι 47,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας αύξηση κατά 5%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 30% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης», το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε κέρδη 8,1 εκατ. έναντι κερδών 6,7 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023, βελτιωμένα κατά 21,3%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4,8 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023, βελτιωμένα κατά 32%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,9 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 41% (έναντι 2,8 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2023). Στη βελτίωση των κερδών μετά από φόρους συντελεί και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων, που προβλέπουν φοροαπαλλαγές, όπως η ίδια η εταιρεία επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή της.

Η κατηγορία των επωνύμων προϊόντων «έτρεξε» με 14% στο εννεάμηνο, κάτι που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο σήμα «Αρκάδι», το οποίο με την είσοδό του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 80%.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 5% το εννεάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό. Οι πωλήσεις των επωνύμων ξενοδοχειακών προϊόντων «Παπουτσάνης» κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 10%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύσσονται με ρυθμό 70%. Οι πωλήσεις της κατηγορίας «προϊόντα για τρίτους» στο εννεάμηνο παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2024, με τις νέες συνεργασίες να αποδίδουν και να αντιστρέφουν την πτωτική τάση του α΄ εξαμήνου 2024.

Οι πωλήσεις σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023.

Για το σύνολο του έτους η διοίκηση της εταιρείας αναμένει βελτίωση πωλήσεων και κερδών σε σύγκριση με το 2023, ενώ για την επόμενη χρονιά η εταιρεία προσδοκά ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση τζίρου και κερδών. Βασικός άξονας θα είναι οι νέες συνεργασίες με πολυεθνικές εταιρείες και η επέκταση των υφισταμένων, δεδομένου ότι η μονάδα της «Παπουτσάνης» στη Ριτσώνα διαθέτει υπερβάλλουσα δυναμικότητα κατά 50%.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT