Ζητάει δεσμεύσεις για Θριάσιο ΙΙ η Επιτροπή Ανταγωνισμού

Ζητάει δεσμεύσεις για Θριάσιο ΙΙ η Επιτροπή Ανταγωνισμού

Από Hellenic Train και Damco Energy, λόγω υψηλού μεριδίου της πρώτης στην αγορά σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων

1' 47" χρόνος ανάγνωσης

Σειρά δεσμεύσεων για έξι χρόνια καλείται να αναλάβει η κοινή εταιρεία που έχουν συστήσει η Hellenic Train με την Damco Energy του ομίλου Κοπελούζου, με αντικείμενο την εκμετάλλευση του εμπορευματικού σιδηροδρομικού κέντρου στο Θριάσιο, γνωστό ως Θριάσιο ΙΙ. Ο λόγος, βεβαίως, που η Επιτροπή Ανταγωνισμού υποχρεώνει με την απόφασή της για την έγκριση της συγκέντρωσης, τη νέα εταιρεία να αναλάβει σειρά δεσμεύσεων και για πολλά χρόνια, είναι ότι η Hellenic Train σήμερα κατέχει πολύ υψηλό μερίδιο αγοράς στην αγορά παροχής υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων και μονοπωλιακή θέση στην αγορά συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ακόμη και υπό όρους η συγκέντρωση εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και όχι ομόφωνα. Οι κυριότερες δεσμεύσεις είναι οι ακόλουθες:

– Παροχή πρόσθετων/βοηθητικών αλλά και διοικητικής φύσεως υπηρεσιών εντός του Θριασίου ΙΙ χωρίς διακρίσεις και με όρους διαφάνειας και ισοτιμίας.

– Υποχρέωση εφαρμογής των κανόνων και διαδικασιών σχετικά με την παροχή πρόσβασης στις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Θριάσιο ΙΙ έναντι όλων των πελατών της νέας επιχείρησης, ανεξαρτήτως της ιδιότητάς τους.

– Κατάρτιση και ανάρτηση στον ιστότοπο της νέας επιχείρησης υποδειγμάτων τυποποιημένων συμβάσεων χρήστη τερματικού σταθμού εντός ενός έτους πριν από την έναρξη εμπορικής λειτουργίας του Θριασίου ΙΙ.

– Τήρηση μέγιστου χρόνου εξυπηρέτησης των χρηστών του τερματικού σταθμού για υπηρεσίες για εμπορευματοκιβώτια, χύδην, οχήματα, υγρά φορτία και γενικό φορτίο.

– Τήρηση λεπτομερών καταγραφών στο πληροφοριακό σύστημα που θα διαθέτει η επιχείρηση για τη διαπίστωση τυχόν αναιτιολόγητων αποκλίσεων ως προς την παροχή δευτερευουσών υπηρεσιών.

– Τήρηση συγκεκριμένου ποσοστού χωρητικότητας που θα είναι διαθέσιμο σε περίπτωση λήψης ad hoc («spot») αιτημάτων από ενδιαφερόμενους χρήστες (εκτός Hellenic Train) (12,5% ημερησίως επί του συνόλου της διαθέσιμης χωρητικότητας του τερματικού σταθμού για εμπορευματοκιβώτια, 16,6% εβδομαδιαίως επί του κάθε χώρου μεταφόρτωσης για άλλου τύπου φορτία).

– Τήρηση διεθνών, Ενωσιακών και εθνικών προτύπων για δεδομένα που σχετίζονται με τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

– Κατάρτιση και δημοσίευση αναλυτικού ονομαστικού τιμοκαταλόγου όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του Θριασίου ΙΙ με διακριτή τιμολόγηση ανά υπηρεσία.

– Σινικά τείχη (διαδικασίες που εμποδίζουν τις εταιρείες του ίδιου ομίλου να ανταλλάσσουν πληροφορίες μεταξύ τους) και υποχρεώσεις εμπιστευτικότητας προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η εταιρεία Hellenic Train και η νέα επιχείρηση θα λειτουργούν αυτοτελώς και πλήρως ανεξάρτητα μεταξύ τους.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT