Σημαντικής αξίας είναι οι νέες επενδύσεις που δρομολογούνται στον κλάδο των τουριστικών μαρινών, του οποίου η συνεισφορά στην ελληνική οικονομία είναι σημαντική. Υπολογίζεται ότι ετησίως το Δημόσιο εισπράττει τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ μόνο για ΦΠΑ, ενώ η αξία των ετησίων ενοικίων που καταβάλλει η ΕΤΑΔ και άλλοι φορείς υπερβαίνει τα 20 εκατ. ευρώ. Με το επενδυτικό κενό στη συγκεκριμένη κατηγορία εγκαταστάσεων να είναι μεγάλο, για πρώτη φορά ύστερα από μια εικοσαετία σχεδιάζεται η κατασκευή στην Κέρκυρα μαρίνας μεγάλων σκαφών.
Πρόκειται για επένδυση συνολικού ύψους 89 εκατ. ευρώ, που θα υλοποιήσει η Lamda Development, έχοντας υπογράψει με το ΤΑΙΠΕΔ και τον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας τη σύμβαση για την υποπαραχώρηση της εγκατάστασης πριν από μερικές ημέρες. Η εισηγμένη, μέσω θυγατρικής της, θα επενδύσει άνω των 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και ανάπτυξη της μαρίνας. Τα υπόλοιπα 39 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στο οικονομικό αντάλλαγμα που θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υποπαραχώρησης ύψους 9,7 εκατ. ευρώ και στο ετήσιο καταβλητέο ποσό ως ποσοστό 7,77% επί του κύκλου εργασιών του υποπαραχωρησιούχου. H αδειοδοτημένη μαρίνα μεγάλων σκαφών αναψυχής βρίσκεται εντός του λιμένα Κέρκυρας και χωροθετείται δυτικά του προβλήτα κρουαζιέρας, πλησίον του σταθμού επιβατών. Θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί 410 σκάφη μήκους έως 140 μέτρων και έχει χερσαία ζώνη 39.400 τ.μ.
Δυνατότητα ελλιμενισμού έως 300 σκαφών θα έχει η μαρίνα Αγίου Κοσμά που σχεδιάζεται στο Ελληνικό, διαθέτοντας θαλάσσια ζώνη 528 στρεμμάτων και χερσαίους χώρους 32 στρεμμάτων. Για την επένδυση της τάξεως των 25 εκατ. ευρώ γνωμοδότησε, πρόσφατα, θετικά η Περιφέρεια Αττικής. Κοντά στη γραμμή εκκίνησης βρίσκεται το έργο 100 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση της μαρίνας Αλίμου, με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Reds να βρίσκεται στη διαδικασία έκδοσης των αδειών δόμησης. Η μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων και μία από τις ιστορικότερες της χώρας, καθώς εκτός από τη χερσαία ζώνη καλύπτει επίσης θαλάσσιο χώρο 428.000 τ.μ. και διαθέτει λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μέτρων. Παράλληλα, φιλοξενεί 1.100 μόνιμες θέσεις σκαφών, εκ των οποίων 50 θέσεις για μεγάλες θαλαμηγούς άνω των 25 μέτρων. Λειτουργεί σύμφωνα με διεθνείς προδιαγραφές και διαθέτει χώρο διαχείμασης για περίπου 350 σκάφη. Το μέγιστο βάθος της είναι τα 6,5 μέτρα.
Στη Ρόδο, όπου το έργο 220 εκατ. ευρώ αναβάθμισης της μαρίνας βρίσκεται αντιμέτωπο με πολυετή καθυστέρηση, προωθείται η ανάπτυξη και αξιοποίηση κέντρου επισκευής πλοιαρίων και μονάδας επισκευής μέγα-γιοτ. Πρόκειται για επένδυση της τάξεως των 42 εκατ. ευρώ που προωθεί η εταιρεία A1 Yacht Trade, η οποία συνδέεται με εταιρεία που έχει αναλάβει τη λειτουργία, διαχείριση και εκμετάλλευση της μαρίνας Αργοστολίου. Στη σχεδιαζόμενη εγκατάσταση της A1 Yacht Trade επιδιώκεται η υλοποίηση επισκευών και η παροχή υπηρεσιών συντήρησης μηχανημάτων και εσωτερικών χώρων σκαφών, αλλά και η παροχή χώρου για την παραμονή σκαφών τα οποία χρειάζονται επισκευή.