Ως ένας από τους ηγέτες στον κλάδο των οικιακών συσκευών, η BSH Οικιακές Συσκευές δεσμεύεται να προσφέρει ανώτερη εμπειρία υποστήριξης και υπηρεσιών After Sales για όλες τις μάρκες των προϊόντων της. Μέσω των ολοκληρωμένων υπηρεσιών της, διασφαλίζει ότι κάθε καταναλωτής απολαμβάνει εξατομικευμένη φροντίδα, απομακρυσμένη υποστήριξη και τεχνική εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών.
Με την εγγραφή των συσκευών τους στα websites των Bosch, Siemens, NEFF, Pitsos, οι πελάτες αποκτούν μια σειρά από προνόμια, μεταξύ άλλων άμεση πρόσβαση σε προσφορές, όπως έκπτωση 30% σε προϊόντα φροντίδας για ένα έτος, καθώς και σε τακτικές ενημερώσεις μέσω newsletter. Επιπλέον, η BSH παρέχει τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης κατά τρία χρόνια πέραν της διετούς εργοστασιακής εγγύησης, με ένα οικονομικό ποσό εφάπαξ. Αυτή η επέκταση, διαθέσιμη για ενεργοποίηση εντός των δύο πρώτων ετών, διασφαλίζει συνολικά πέντε έτη πλήρους κάλυψης και αποδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας στη μακροχρόνια ικανοποίηση των πελατών της. Στο πλαίσιο της εμπλουτισμένης υποστήριξης, οι εγγεγραμμένοι καταναλωτές απολαμβάνουν ειδικές εγγυήσεις για βασικά εξαρτήματα, όπως τον κινητήρα και καλύψεις, όπως η προστασία κατά της σκουριάς.
Η τεχνολογία Home Connect ενισχύει περαιτέρω την εμπειρία υποστήριξης, προσφέροντας απομακρυσμένη διαχείριση των συσκευών. Μέσω της εφαρμογής, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για τακτική συντήρηση, να παρακολουθούν την κατάσταση της συσκευής και να διαχειρίζονται απλά προβλήματα χωρίς να χρειαστεί επίσκεψη τεχνικού. Σε περιπτώσεις μάλιστα που είναι απαραίτητοι οι προληπτικοί έλεγχοι, η εφαρμογή βοηθά στη διάγνωση πιθανών θεμάτων έγκαιρα.
Όταν απαιτείται τεχνική υποστήριξη, η BSH παρέχει εύκολη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού, είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά, επιτρέποντας στον καταναλωτή να δηλώσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει, ώστε η ομάδα υποστήριξης να προετοιμαστεί κατάλληλα. Το 97% των περιπτώσεων αντιμετωπίζεται από την πρώτη επίσκεψη, διασφαλίζοντας ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του δικτύου της, η BSH διαθέτει in-house τεχνικούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης και Κύπρο, ενώ υποστηρίζει την υπόλοιπη χώρα με εξουσιοδοτημένο δίκτυο ειδικά εκπαιδευμένων και πιστοποιημένων τεχνικών. Όλοι οι τεχνικοί χρησιμοποιούν γνήσια ανταλλακτικά, ενώ η BSH διασφαλίζει τη διαθεσιμότητά τους έως 15 χρόνια για τις μεγάλες συσκευές και 10 χρόνια για τις μικροσυσκευές και τα κλιματιστικά.
Σε έναν κόσμο όπου οι οικιακές συσκευές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, η BSH παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία After Sales, διασφαλίζοντας ότι κάθε καταναλωτής απολαμβάνει την απόλυτη εξυπηρέτηση. Από την εγγραφή των συσκευών, έως την τεχνική υποστήριξη και τη μακροχρόνια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης και διασφαλίζοντας τη διαχρονική τους ικανοποίηση.