Όταν οι K+ experts του Κωτσόβολου με έβγαλαν από το αδιέξοδο!
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
όταν-οι-k-experts-του-κωτσόβολου-με-έβγαλαν-απ-562708270

Όταν οι K+ experts του Κωτσόβολου με έβγαλαν από το αδιέξοδο!

Έχοντας πλήρη άγνοια περί όλων των ηλεκτρονικών ζητημάτων, βρίσκομαι συχνά μπροστά σε αδιέξοδα που σε άλλους θα φαίνονταν κάπως αστεία ή χαριτωμένα αλλά σε μένα δυσκολεύουν την καθημερινότητα. Για παράδειγμα, το WiFi του σπιτιού δεν αποδίδει σωστά; Αδιέξοδο, σηκώνω τα χέρια ψηλά και περιμένω να βελτιωθεί από μόνο του ως διά μαγείας. Χαλάει κάτι στον υπολογιστή; Προσευχή και νηστεία για κάποια θεϊκή παρέμβαση που θα το φτιάξει. Χαλάει το κινητό και χρειάζομαι επισκευή μέσα στην επόμενη μία ώρα για να μη χάσω την επαφή με τους συνεργάτες μου; Επίκληση στο συναίσθημα, παρακαλώντας γνωστούς και φίλους να μου δανείσουν τη δική τους μήπως και κάνω τη δουλειά μου. Αλλάζω εταιρεία και στην καινούργια εταιρεία θα δουλεύω αποκλειστικά από το σπίτι; Ε, εκεί συνειδητοποιώ ότι θα πρέπει να κινητοποιηθώ. Και ξέρω ότι μόνος μου δεν μπορώ. 

Ευτυχώς για μένα, αλλά και για όλους μας, το Κ+, ο ολοκληρωμένος κόσμος υπηρεσιών του Κωτσόβολου, είναι εδώ, σχεδιασμένος για να πάρει από πάνω μας όλα τα άγχη, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είναι δίπλα μας για κάθε ανάγκη, για κάθε ερώτηση. Αυτό το έμαθα από πρώτο χέρι, αφού συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρω να λύσω τα προβλήματα και να φτιάξω μόνος μου home-office στο σπίτι μου μέσα σε δύο βδομάδες: να συνδέσω το scanner, τον εκτυπωτή και την camera, να αναβαθμίσω τον υπολογιστή για να μπορεί να «αντέξει» την καθημερινή χρήση, να βελτιώσω το σήμα του internet. 

Πάνω εκεί που είχα απηυδήσει και καθόμουν στον καναπέ, χαζεύοντας YouTube στο κινητό (είπαμε, ο υπολογιστής δεν δούλευε), έπεσα πάνω σε ένα βίντεο του αγαπημένου μου Μάκη Παπασημακόπουλου, ο οποίος με οδήγησε στο φως που βρισκόταν στην άκρη του αδιέξοδου, νόμιζα, τούνελ μου. «Την σωστή απάντηση σε ό,τι έχει να κάνει με την τεχνολογία, την έχει ο Κωτσόβολος», μου υπενθύμισε, συστήνοντάς μου, ταυτοχρόνως, για πρώτη φορά έναν ολοκληρωμένο κόσμο υπηρεσιών! 

Οι Κ+ υπηρεσίες καλύπτουν όλο το ταξίδι μιας συσκευής και όχι μόνο, αφού ξεκινούν από τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για την απόκτηση μιας συσκευής, φροντίζουν για την έγκαιρη παράδοση και ασφαλή και γρήγορή εγκατάστασή της, χωρίς να χρειάζεται να μας πιάνει πονοκέφαλος μόλις παραλαμβάνουμε μια νέα συσκευή και χανόμαστε στις οδηγίες εγκατάστασης, εξασφαλίζουν την μέγιστη απόδοση και προστασία της για να αποδίδει πάντα στο μέγιστο των δυνατοτήτων της, μας προσφέρουν προσιτές υπηρεσίες επισκευής και αναβάθμισης, ώστε να παραμείνει η συσκευή μας λειτουργική, ενώ, με γνώμονα το περιβάλλον, αλλά και την κοινωνική ευαισθησία, μας προσφέρουν την επιλογή της ανακύκλωσης ή ανταλλαγής μιας συσκευής που πλέον έχει έρθει η ώρα να αποχωριστούμε. 

Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ευελιξία των ειδικών που ο Κωτσόβολος θέτει στη διάθεσή μας: τους Κ+ experts, μπορούμε να τους βρούμε παντού, είτε σε κάποιο κατάστημα (με περισσότερα από 60 service points σε όλη την Ελλάδα), είτε στο τηλέφωνο, είτε ακόμη και στο σπίτι μας! 

Έτσι έγινε και στη δική μου περίπτωση, αφού, κλείνοντας πανεύκολα ραντεβού μέσα σε μία μόλις ημέρα μέσα από τη σελίδα της Κωτσόβολος, ήρθαν στο σπίτι μου οι K+ experts του Κωτσόβολου και μου έλυσαν όλα μου τα προβλήματα! Αρχικά, με βοήθησαν να αντιμετωπίσω το πρόβλημα του σήματος του WiFi, αφού με τον ειδικό εξοπλισμό τους χαρτογράφησαν πόσο δυνατό είναι το σήμα στους διάφορους χώρους του σπιτιού και με καθοδήγησαν για το τι χρειάζεται να κάνω για να βελτιωθεί η ταχύτητα παντού. Επίσης, προχώρησαν σε επιτόπου επισκευή του μικρού προβλήματος που είχε ο υπολογιστής μου, και τέλος, ανέλαβαν να σετάρουν ό,τι χρειαζόμουν για το home office: αναβάθμισαν το λογισμικό και μου εγκατέστησαν τις εφαρμογές που χρειαζόμουν για να ανταπεξέλθω στα νέα καθήκοντα, καθώς και εγκατέστησαν και συνέδεσαν τις έξτρα συσκευές που χρειαζόμουν (scanner, εκτυπωτή, camera). Αφού μου έδειξαν πώς λειτουργούν όλα, τους ευχαρίστησα μέσα από την καρδιά μου και ετοιμάζομαι να ξεκινήσω στην καινούργια μου θέση χωρίς άγχη περί τεχνολογίας. 

Τώρα που είναι όλα σεταρισμένα και έτοιμα, ας μπω στα social media του Κωτσόβολου, να απαντήσω στις «Μόνο λάθος απαντήσεις» του Παπασημακόπουλου. Έρχονται, λέει διαγωνισμοί! Ποιος ξέρει, μπορεί να κερδίσω και να αγοράσω ακόμα μια συσκευή που δεν θα ξέρω να εγκαταστήσω!

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις K+ υπηρεσίες του Κωτσόβολου μπορείτε να βρείτε εδώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT