14 θέσεις υψηλότερα η ποιότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας

14 θέσεις υψηλότερα η ποιότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δεκατέσσερις θέσεις υψηλότερα βρέθηκε η Αθήνα συγκριτικά με πέρυσι σε ό,τι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών από τα ξενοδοχεία, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής διεθνούς έρευνας που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών Trivago. Eιδικότερα, τα ξενοδοχεία της Αθήνας αναρριχήθηκαν στην 36η θέση (ποσοστό δημοτικότητας 80,5%) από την 50ή που ήταν πέρυσι στη λίστα που δημοσιοποίησε η Trivago με την αξιολόγηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών σε 100 τουριστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Η λίστα καταρτίστηκε με βάση τις κριτικές των ταξιδιωτών στην Trivago καθώς και σε περισσότερους από 200 διαδικτυακούς τόπους κρατήσεων σε προορισμούς με περισσότερα από 130 ξενοδοχεία και πάνω από 60 αξιολογήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημοτικότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Αθήνας βρέθηκε σε υψηλότερες θέσεις από την αντίστοιχη δημοτικότητα δημοφιλών τουριστικά πόλεων, όπως είναι το Λονδίνο, το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Μόντρεαλ, το Ντουμπάι, η Ζυρίχη, η Νέα Υόρκη, η Ρώμη, το Σίδνεϊ, η Μόσχα, το Μιλάνο, το Αμστερνταμ, οι Βρυξέλλες κ.ά.

Στην πρώτη θέση της κατάταξης βρέθηκε η πόλη Σορέντο (Ιταλία) με ποσοστό δημοτικότητας 84,71%, στη δεύτερη η Δρέσδη (Γερμανία) με ποσοστό 84,13% και στην τρίτη το Γκντανσκ (Πολωνία) με ποσοστό 84,01%. Σύμφωνα με τα σχόλια των ταξιδιωτών, τα ξενοδοχεία στο Σορέντο μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις και ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες να είναι ελαφρώς πιο ακριβά, αλλά οι υπηρεσίες που παρέχουν δικαιολογούν τις τιμές. Εξάλλου, σε άλλη έρευνα που πραγματοποίησε η Trivago προτείνονται δέκα ξενοδοχεία με οικονομικές τιμές σε αντίστοιχους προορισμούς της Ευρώπης όπου πραγματοποιούνται δημοφιλή καρναβάλια. Στη δέκατη θέση της σχετικής λίστας η Τrivago περιλαμβάνει και το Καρναβάλι της Πάτρας. Επιπροσθέτως, προορισμοί με δημοφιλή ευρωπαϊκά καρναβάλια που αναφέρονται ξενοδοχεία για οικονομική διαμονή είναι η Πράγα, το Ντίσελντορφ, η Νίκαια, η Τενερίφη, το Μάαστριχτ κ.ά.

Περισσότερες αναζητήσεις

Στο μεταξύ, η Booking πραγματοποίησε μια διαδραστική έρευνα καταγράφοντας τις online αναζητήσεις των ταξιδιωτών σε πόλεις ανά τον κόσμο για την πραγματοποίηση αγορών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στις τρεις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων για «ευκαιρίες μόδας» βρίσκονται το Λονδίνο, το Μιλάνο και το Παρίσι.

Αντίστοιχα, στις πρώτες θέσεις για την αναζήτηση υπαίθριων αγορών βρίσκονται το Λονδίνο, η Μπανγκόκ και το Μαρακές, για αγορές έργων τέχνης το Παρίσι, η Ουμπούντ της Ινδονησίας και η Σάντα Φε στο Νέο Μεξικό, για αγορές επώνυμων προϊόντων πολυτελείας το Ντουμπάι, το Μιλάνο και το Λονδίνο, για αγορές ρούχων το Λονδίνο, η Μπανγκόκ και το Ντουμπάι, ενώ για αγορές ηλεκτρονικών ειδών το Ντουμπάι, το Χονγκ Κονγκ και το Τόκιο.

H έρευνα κατέγραψε, επίσης, τις περισσότερες online αναζητήσεις προορισμών για γκουρμέ φαγητό. Οι ταξιδιώτες ανέδειξαν ως πρώτη επιλογή το Παρίσι, με δεύτερη τη Ρώμη και τρίτη τη Βαρκελώνη.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT