Έργο Enterprise CRM της Interamerican από την Cognity

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έργο Enterprise CRM της Interamerican από την Cognity

Η Cognity ανακοίνωσε την ανάληψη του έργου Enterprise CRM της

Interamerican, το οποίο θα καλύψει με ολοκληρωμένο τρόπο τις

διαδικασίες μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών του

Ομίλου Interamerican. Το έργο βασίζεται στη επιτυχημένη υλοποίηση

του συστήματος Master Data Management & Data Quality της

Interamerican, που επίσης πραγματοποίησε η Cognity το 2010. Μέσω

του συστήματος αυτού η Interamerican απέκτησε συνολική εικόνα για

τους πελάτες και τα συμβόλαιά τους και δημιούργησε μια

πελατοκεντρική υποδομή, η οποία συνέβαλε αποφασιστικά στην

επιτυχημένη πορεία της στην αγορά.

Το έργο Enterprise CRM, που ανέλαβε η Cognity, αποτελεί συνέχεια

της σταθερής προσήλωσης της Interamerican στην απόλυτη ικανοποίηση

του πελάτη και στην παροχή πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Μέσω του έργου αυτού, η Cognity θα καλύψει τις διαδικασίες

υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών (Customer Service), όπως

διενεργούνται από το Contact Center και τα συνεργαζόμενα τμήματα

εξυπηρέτησης της Interamerican. Παράλληλα, θα υποστηρίξει τις

διαδικασίες πωλήσεων (Sales) που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη

δημιουργία προσφορών και συμβολαίων για το Anytime, το οποίο

αποτελεί την 1η και πλέον επιτυχημένη υπηρεσία Direct Ασφάλισης

στην Ελλάδα. Τέλος, το έργο θα καλύψει και τις διαδικασίες

μάρκετινγκ, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου συστήματος

Marketing Automation & Campaign Management, που έχει ως στόχο

να διατηρήσει το πελατολόγιο της Interamerican και να το διευρύνει

μέσω στοχευμένων εκστρατειών και ενεργειών.

Όπως δήλωσε ο κος Ξενοφώντας Λιαπάκης, CIO της Interamerican, «Το

έργο ενσαρκώνει την φιλοσοφία και τις βασικές αξίες της

Interamerican για πελατοκεντρικότητα, καινοτομία και

αποτελεσματικότητα. Θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο καθημερινής

εργασίας για το σύνολο του οργανισμού και για τις σημαντικότερες

διαδικασίες πωλήσεων, εξυπηρέτησης και μάρκετινγκ. Επιλέξαμε να

συνεχίσουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με την Cognity στο

νευραλγικό τομέα των πελατοκεντρικών συστημάτων και είμαστε

σίγουροι ότι θα έχουμε άλλο ένα επιτυχημένο έργο, που θα προσφέρει

πραγματική αξία στην Interamerican».

Όπως δήλωσε ο κύριος Θεόδωρος Σαμπάνης, Διευθύνων Σύμβουλος της

Cognity: «Η ανοδική πορεία της Interamerican στην Ασφαλιστική αγορά

και η διαρκής προσπάθειά της για την παροχή καινοτόμων προϊόντων

και υπηρεσιών αποτελεί για εμάς μια πρόκληση και παράλληλα ένα

κίνητρο, να υλοποιήσουμε ένα πρωτοποριακό έργο CRM & Campaign

Management, για την Ελληνική αγορά. Είμαστε σίγουροι ότι το έργο

αυτό θα δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Interamerican και θα

τη βοηθήσει να προσεγγίσει και να εξυπηρετήσει αποτελεσματικότερα

τους πελάτες της, διαφοροποιούμενη από τον ανταγωνισμό.»

Για την υλοποίηση του έργου η Cognity αξιοποιεί την εμπειρία της

από αντίστοιχα έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εφαρμόζει

βέλτιστες πρακτικές της Ασφαλιστικής αγοράς και τις ενσωματώνει σε

διεθνώς καταξιωμένες λύσεις.

Η Cognity είναι ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς παροχής

ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής στην Ελλάδα, την Κεντρική &

Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Έχει υλοποιήσει με

επιτυχία μεγάλης κλίμακας ολοκληρωμένα έργα στην ευρύτερη περιοχή,

εφαρμόζοντας διεθνώς καταξιωμένες λύσεις στους τομείς CRM, Billing,

Order Management, SOA, Revenue Assurance & Mediation, Portals

& Content Management, Master Data Management, Data Quality,

Marketing Automation, BI & Analytics και IT Service Management.

Διαθέτει ευρύ πελατολόγιο στις Τηλεπικοινωνίες, τις Τράπεζες και

τις Ασφάλειες.

Πηγή: ΔΤ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT