“Το δίκτυο εστιατορίων KFC επεκτείνεται με το νέο εστιατόριο της
αλυσίδας στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη,
που μόλις άνοιξε.
Μέχρι το τέλος του 2010, τα KFC θα διευρύνουν τις επενδυτικές
τoυς δραστηριότητες, με το νέο εστιατόριο στο ολοκαίνουριο Athens
Metro Mall. Οι επιτυχημένες επενδυτικές επιλογές σε στρατηγικά
σημεία, malls και shopping centers συνεχίζονται και αποτελούν τη
φυσική συνέχεια των επιλογών των KFC:
“Επιλέγοντας για τα μενού της φρέσκο Ελληνικό κοτόπουλο
«Αγγελάκης» και προσφέροντας στο κοινό πρωτότυπες επιλογές, όπως το
boxmaster, τα mini bucket και τα νέα δροσιστικά Krushers, τα KFC
δείχνουν τη σημαντικότητα της γεύσης και της καινοτομίας.
“Δημιουργώντας μηνύματα που έχουν ουσιαστική απήχηση στο κοινό
και επικοινωνιακές καμπάνιες που προκαλούν αίσθηση, όπως η
τελευταία καμπάνια με τίτλο «Taste like…», η οποία παρομοιάζει τη
γεύση των KFC με όλα τα αυθεντικά και αναπάντεχα πράγματα».