χώρες!
«Το L’Oreal Brandstorm είναι ένας μοναδικός διαγωνισμός
marketing, ο οποίος δίνει την ευκαιρία σε φοιτητές να αναλάβουν το
ρόλο ενός Μarketing Μanager, να φανταστούν και να προτείνουν μια
νέα σειρά προϊόντων για μία από τις μάρκες της L’Oreal. Από το
1993, πάνω από 51.000 φοιτητές από όλο τον κόσμο έχουν δηλώσει
συμμετοχή στο διαγωνισμό, ενώ συγκεκριμένα το 2011 έλαβαν μέρος
7300 φοιτητές από 219 Πανεπιστήμια και από 45 χώρες!
Φέτος, το L’Oreal Brandstorm μας επεφύλαξε μια σημαντική
διάκριση για τη χώρα μας! Η ομάδα Stelar, από το Οικονομικό
Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Marketing και Επικοινωνίας, χάρισε στη
χώρα μας την πρώτη μας, μέχρι σήμερα, επιτυχία στον παγκόσμιο
φοιτητικό διαγωνισμό: το ειδικό βραβείο της καλύτερης
επικοινωνιακής στρατηγικής!
Φέτος, ο διαγωνισμός L’Oreal Brandstorm ζητούσε από τους
φοιτητές να δημιουργήσουν μια νέα σειρά ανδρικών προϊόντων για την
μάρκα L’Oreal Professionnel, η οποία όμως θα έπρεπε να συνοδεύεται
από υπηρεσία, προκειμένου να προσελκύσει τους άνδρες στο
κομμωτήριο.
Ένα μεγάλο μπράβο, λοιπόν, στη Σοφία Αθανασιάδη, Χαρά
Τριανταφύλλου και Άκη Ποτάρη που έβαλαν τα δυνατά τους προκειμένου
να διακριθεί η ελληνική συμμετοχή σε ένα πολύ ανταγωνιστικό
περιβάλλον, όπως και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα της EURO RSCG
που υλοποίησε και τελειοποίησε τις ιδέες των φοιτητών.
Στη φωτογραφία τα μέλη της Ελληνικής ομάδας μας, με τον Maurice
Levi, Διευθύνοντα Σύμβουλο της διαφημιστικής εταιρίας Publicis, ο
οποίος απένειμε και το βραβείο!»
Πηγή: L’Oreal