Η Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook να κάνουν τον κόσμο μας πιο χαρούμενο

Η Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook να κάνουν τον κόσμο μας πιο χαρούμενο

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook να

κάνουν τον κόσμο μας πιο χαρούμενο

Η Coca-Cola συμπλήρωσε πρόσφατα πάνω από 50 εκατομμύρια ‘likes’ στο

Facebook, γεγονός που θα το γιορτάσει με έναν πρωτότυπο τρόπο! Η

μάρκα-σύμβολο της χαράς θα ενώσει ακόμα περισσότερο τη μεγάλη και

ενθουσιώδη κοινότητα των φίλων της, προσκαλώντας τους fans της να

επιλέξουν και να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ιδέας εκείνης που θα

κάνει τον κόσμο μας λίγο πιο χαρούμενο! Οι φίλοι της μάρκας θα

μπορούν να πάρουν μέρος στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια μέσα από τη

νέα εφαρμογή της Coca-Cola στο Facebook.

Σε πρώτη φάση, η Coca-Colaθα επιλέξει άτομα που αναπτύσσουν ιδέες

οι οποίες εμπνέουν τους ανθρώπους να γίνουν πιο δραστήριοι, να

προσφέρουν στους άλλους ή να εμπλακούν σε δραστηριότητες που

αποσκοπούν στη χαρά. Παράλληλα, στη σελίδα της Coca-Cola στο

Facebook οι φίλοι της θα μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή σε αυτή την

πρωτοβουλία μέσα από μια νέα εφαρμογή. Στη συνέχεια, και αφού

εγγραφούν, θα προσκληθούν να πάρουν ενεργά μέρος στη διαμόρφωση και

το σχηματισμό των ιδεών, και την ανάδειξη εκείνης που τελικά θα

πραγματοποιηθεί πιλοτικά μέσα στο 2013 με την υποστήριξη της

μάρκας. Το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να είναι μια νέα εφεύρεση ή

ένα social application, κάτι που θα μπορεί να αξιοποιήσει τη

δυνατότητα σύνδεσης της κοινότητας του Facebook ώστε να εξαπλωθεί η

χαρά σε όλο τον κόσμο.

Ο καθένας μπορεί εύκολα να δηλώσει συμμετοχή μέσα απ’ αυτή την

εφαρμογή και να συμβάλλει με τον τρόπο του.Περισσότερες πληροφορίες

σχετικά με την επιλογή των συμμετεχόντων, το χρονοδιάγραμμα και τις

λεπτομέρειες του προγράμματος θα ανακοινωθούν, μέσα στις επόμενες

εβδομάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδέα και η ίδρυση της σελίδα της

Coca-cola στο Facebook δεν δημιουργήθηκε από την ίδια την εταιρία,

αλλά από δύο θερμούς υποστηρικτές της, τον Dusty Sorg και τον

Michael Jedrzejewski, οι οποίοι θέλοντας να μοιραστούν το πάθος

τους για το αγαπημένο τους αναψυκτικό και όλα αυτά που αυτό

πρεσβεύει, έκαναν τον Αύγουστο του 2008 την αρχή για τη μεγαλύτερη

σελίδα μάρκας στο Facebook.

Πηγή: ΔΤ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT