1ο βραβείο στο «Routes Europe 2013» η καμπάνια «Masterpieces» της
Spot JWT για το ΑΙΑ
Με το 1ο βραβείο, στο μεγαλύτερο Συνέδριο Αερομεταφορών, τα “ROUTES
Europe 2013” βραβεύτηκε η καμπάνια Masterpieces της SPOT JWT, για
λογαριασμό του ΑΤΗΕΝS INTERNATIONAL AIRPORT.
Εμπνευσμένη απο διάσημους κλασικούς πίνακες η Spot JWT μεταμορφώνει
τα στελέχη του marketing σε πρωταγωνιστές σε μια καμπάνια με τιτλο “
When it comes to the art of Aviation Marketing we create
masterpieces”.
Η καμπάνια αυτή αποτέλεσε βασικό συστατικό στην τεράστια επιτυχία
του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα “Routes Europe 2013” που πήρε το
1ο βραβείο στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκ. Η πρωτιά αυτή
ιδιαίτερα σημαντική καθώς έρχεται μέσα σε ένα ιδιαίτερα δυσκολο και
ανταγωνιστικό περιβάλλον και αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα της
Spot JWT και η καινοτομία των δράσεων του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
ήταν ο συνδυασμός επιτυχίας για την πολύ μεγάλη αυτή διάκριση.
“Η συνεργασία μας με την Spot JWT για την καμπάνια «masterpieces»
ήταν η ίδια ένα masterpiece : δημιουργική, εμπνευσμένη, απροσδόκητη
και αισθητικά άρτια. Αυτά τα μοναδικά στοιχεία αναγνωρίστηκαν από
τις αεροπορικές εταιρείες και οδήγησαν στη βράβευσή μας στα Routes
Europe 2013”δήλωσε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, Director,
Communications and Marketing, AIA
“Η επιβράβευση της δουλειάς μας σε ενα τόσο σημαντικό convention,
τοσο για το Αirline Business οσο και για την εικόνα της χώρας στο
εξωτερικό, και κυρίως η αναγνώριση του πελάτη μας ΑΙΑ είναι για
εμάς το μεγαλύτερο βραβείο.
Ευχαριστουμε θερμά την ομάδα του ΑΙΑ και το Management για την
εμπιστοσύνη και την ευκαιρία να δημιουργούμε δουλειές που μας
κάνουν ολους περήφανους! « δήλωσε η κα Ειρήνη Νικολοπούλου, joint
Ceo της SPOT JWT.
Πηγή: ΔΤ