Στα 76 εκατ. Ευρώ η ετήσια online display δαπάνη
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Ελληνική οικονομία και ο
ευρύτερος κλάδος της διαφήμισης και επικοινωνίας μέσα στο 2012, η
online display διαφήμιση κατάφερε να διατηρήσει τις επενδύσεις των
διαφημιζομένων σε παρόμοιο επίπεδο με το 2011.
Πιο συγκεκριμένα, η υστέρηση που καταγράφηκε στο πρώτο εξάμηνο του
έτους ισοσκελίστηκε από αύξηση των επενδύσεων κατά το δεύτερο
εξάμηνο, και το έτος ξεπέρασε τα 76 εκατομμύρια Ευρώ, αντίστοιχα με
το 2011.
Η αναπτυξιακή τάση έγινε εντονότερη κατά το τελευταίο τρίμηνο του
έτους, όπου καταγράφηκε αύξηση της δαπάνης κατά 15% σε σχέση με το
αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, δίνοντας τόνο αισιοδοξίας για το
2013.
Ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών ξανακατέκτησε, σε επίπεδο
έτους, το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής ετήσιας επένδυσης
(περίπου το ενα τέταρτο της δαπάνης) με δεύτερο τον κλάδο των
Τηλεπικοινωνιών, ο οποίος με δυναμικό τρόπο πέρασε πρώτος στις
επενδύσεις στο τρίμηνο. Τρίτος σε μερίδιο ο κλάδος των
καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος σημείωσε ελαφρά κάμψη προερχόμενη
κυρίως από τα προιόντα περιποίησης σπιτιού και προσωπικής
φροντίδας.
Τα παραπάνω ευρήματα προέρχονται από το ετήσιο report online
display διαφημιστικής δαπάνης που προετοιμάζει το IAB Hellas σε
συνεργασία με 22 site operators που λειτουργούν στην Ελληνική
αγορά, αντιπροσωπεύοντας περίπου 150 sites που δέχονται
διαφήμιση.
Πηγή: ΔΤ