Νέα πρόταση οικονομίας κάνει η WIND στους καταναλωτές
Στη δύσκολη σημερινή οικονομική συγκυρία βρισκόμαστε συνεχώς
εκτεθειμένοι σε μια υπερπροσφορά επιλογών και μηνυμάτων για
προϊόντα και υπηρεσίες. Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει σε αλλαγή
καταναλωτικών συνηθειών, καθώς πλέον αναζητούμε ενεργά τις πιο
οικονομικές επιλογές, συγκρίνοντας τιμές και χαρακτηριστικά.
Η κινητή τηλεφωνία δεν αποτελεί εξαίρεση σύμφωνα με τον Αντώνη
Τζωρτζακάκη, Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της WIND: «Διαπιστώνουμε ότι
οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τα
τηλεπικοινωνιακά τους κόστη. Από την πλευρά μας, συμμετέχοντας στην
καθημερινή προσπάθεια των συνδρομητών μας για οικονομία, έχουμε
μειώσει τις τιμές μας σχεδόν 30% τα τελευταία δύο χρόνια και
παραμένουμε προσηλωμένοι στη στρατηγική μας να προσφέρουμε την
μεγαλύτερη δυνατή αξία στην πιο προσιτή τιμή. Μόλις χθες
παρουσιάσαμε το νέο συμβόλαιο W που αποτυπώνει με τον καλύτερο
τρόπο αυτή τη δέσμευση. Δίνει, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο,
απεριόριστη επικοινωνία προς όλα τα δίκτυα, όχι μόνο κλήσεις και
γραπτά μηνύματα αλλά και απεριόριστη πλοήγηση στο Internet από το
κινητό».
Το νέο συμβόλαιο W από την WIND έχει μηνιαίο πάγιο 49,90Ä για
απεριόριστη δωρεάν χρήση κινητής τηλεφωνίας προς όλους, ένα
χαρακτηριστικό που όπως λέει και ο γνωστός ηθοποιός Χρήστος
Βαλαβανίδης, πρωταγωνιστής στο ευφάνταστο διαφημιστικό σποτ του W,
οδηγεί κατευθείαν στον … «παράδεισο της οικονομίας».
Πηγή: ΔΤ